Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg kjenner ingen her jeg bor, og familie og venner på 1 time unnna her og der. Jeg har kommet ikontakt med ei jente som skal komme til oss i april, slik at lillevennen vår, og vi blir kjent med henne.Hun er 15. Og lillemann er 5 månder. Er dette tidlig? Og bør jeg spørre om referanser?
shimonie Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 om det er tidlig, tjaaa... om babyen er nokså grei å passe,så skulle det vel gå greit. kommer jo an på hva ho skal gjøre, om det er trilleturer, eller å legge han om kvelden og sånn. en 15 åring burde hvertfall klare å passe en baby som er stort sett grei å ha med å gjøre tror jeg. ville snakket med ho først, og hørt litt om ho har passet andre barn før,f.eks. søsken eller tantebarn. tror neppe ho kan ha noen referanser, iogmed at ho er så ung. men går jo an å snakke med foreldrene hennes, de vet jo gjerne hvordan ho er, om ho er ansvarsfull og pålitelig! kan jo hende at ho har vært barnevakt en del ganger før, så da kan du jo få nr til foreldrene der, og høre åssen det har gått. du vil nok uansett være litt nervøs første gangen med barnevakt, men det går nok greit=) hadde ho vært yngre enn 15 ville jeg nok ikke valgt å la ho passe babyen min.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Vil ikke ha noen som er eldre, i tilfelle det skjer noe med henne og mannen min. Da kan jeg ihvertfall anmelde ham for pedofili!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå