mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Vært hard i magen lenge, prøvd sviskesaft og kli. innimellom olje. Hun har ikke vondt, men trykker kraftig når det er forretninger på gang. Og den er hard og knollete. Får nan3 2x , grøt 1 x pr dag, middagsglass, frukt, og brødmat. Jeg syns hun drikker godt med vann, mellom 50-100 ml. Mye eller lite? Noen som har tips? Trodde kanskje kli kunne binde litt væske og jeg da, at det kan føre til motsatt effekt? Ville maltekstrakt fungert igjen? Håper noen vil svare
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jenta mi er 11 mnd Ho spiser brød eller havregrøt til frokost frukt (og brød hvis veldig sulten) til lunsj. Banan, pære og eple i biter stort sett. Samme middag som oss eller middagsglass om vår middag ikke passer for små mager. Grøt (nestle) til kvelden. Ho Har en kopp med vann som alltid er tilgjengelig på gulvet. Den fylles om morran og etterfylles ved behov. Og ho har en kopp som ho bruker når ho spiser. Ho blir også ammet etter kveldsgrøten. Og noen ganger midt på dagen hvis ho vil ha. Ho ble også veldig hard i magen når vi gikk over til vanlig mat, lite hjalp. Men så fikk ho rosiner hos tanta si og det syntes ho er kjempe godt. Så nå spiser ho en neve rosiner sammen med fruktmåltidet. Samt at vi har i litt malt i kveldsgrøten. Og ho har ikke slitt med magen siden vi startet med det for en mnd siden.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 Hmm.... Kanskje ikke alltid flink nok til å tilby på dagen, men å ha en kopp tilgjengelig på gulvet var lurt! Og rosiner liker hun, så det kan hun få, og malt tror jeg jeg kjøper i morgen! Var helsesøster som sa at det var omtrent bare reint sukker, så det var bare å kutte ut, trodde ikke det hadde noe særlig effekt på store barn heller jeg da. Men da skal jeg sannelig prøve det igjen. Hun var jo fin i magen da hun fikk malt! Noen ganger er det nesten greit med hard bæsj, for det er hundreogti på stellebordet om dagen....hi hi hi ) Neida, stakkars jente! Trykke så fælt til tider for en lite ert eller en stor! Tusen takk for tips, dette skal prøves
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Noen andre med erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå