Gå til innhold

Vil dere si at dette er unormal hos en på 16mnd? * bare for å "utelukke" om hun reagerer på noe*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett rundt 1års alder så hadde hun veldig ille avføring, kunne ha ni bleier med avføring om dagen, som de sa i barnehagen: de skiftet ikke tissebleier på henne for hun hadde bæsj hele tiden.Var også tidevis litt tegn på slimete, men dette var ikke mye.

Bæsjen gikk gjennom og overkanten så godt som hver eneste gang- og langt opp på ryggen, eller ut mellom bena ( litt abhengig av hvilken bleie hun hadde på).

Var det hos en lege for å sjekke ut om hun reagerte på melk, noe vi fast slo at hun ikke gjorde, men kuttet ut linfrø og mais på samme tid og merket stor forbedring da, og har holdt henne borte fra det siden. fikk til og ut noen klomper. Det ble ikke tatt blodprøver ( men sånn prikketest, som ikke slo ut på noe som helst). Så hard et hvert bra noen mnd nå, men nå har det plutselig blitt verre igjen. opptil fire bleier om dagen, og aldri fast,men med vanlig farge hvertfall.

det slo meg nå at hun kanksje driver med litt tenner om dagen, men samtidlig ser jeg mange likheter med tidligere.

er dette normalt hos en på 16mnd? kan det bare være hun er litt mer følsom i magen eller bør jeg begynne å følge med littigjen og evt ta en tur til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min snuppa har det sånn da hun holder på med tenner.... Hun fikk 2 tenner til for ca 3 uker siden og hun var oppe i 8-10 bæsje bleier om dagen. Helt ille, hun var i knall form ellers..... Barnehagen ville ikke ha henne der og legen sa det ikke var noe galt men det var tenner, så var hun fin i ca 1 uke og nå er det på`n igjen, ser i munnen hennes at fler tenner er på tur!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...