Gå til innhold

kristne mammaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som er kristne her inne på BIM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fantastisk!!=)

Hvor er dere fra?

Skrevet

er fra det blide sørland (bombe!hihi) nærmere bestemt kristiansand. du? Tekte du på nos spesiellt siden du spurte om dette, eller bare lurte du?:)

Skrevet

så jilt! Jeg er fra stavanger område men bor på østlande.

Hadde vore veldi kjekt å komme i kontakt me andre kristne mødre. Føler ikke det er så mangen av de... =) Hvor langt er du på vei? Barn fra før?

Skrevet

er også kristen

bor i oslo men er fra stavanger (bibelstripa) hihihi

har en sønn fra før å venter nå nr 2 i juni/juli

Skrevet

herlig!!=)

Oslo er jo ikke så langt herfra. Bor i porsgrunn jeg. Så bare to timer unna da. =)

Gratulerer med nr to forresten:)

Skrevet

Noen som vil holde kontakten? Det viser seg jo at vi er en del her inne som er kristne. Jeg for min del har ingen kristne gravide å prate med og hadde satt veldig stor pris på det. Føler meg veldig alene.

Skrevet

Jeg er fra sørlandet, men bor på Østlandet! Holder gjerne kontakt....

Venter nr 2 i juli. Har ei jente på 2 år.

Skrevet

Jeg venter første mann, en gutt i begynnelsen av juli:) er altå akkurat 26 uker på vei. Ser frem til det, er både spennt og gleder meg. Vet jo ikke hva man går til liksom.

Skrevet

Har mannen min sin jobb-pc, og han vil ikke at jeg skal laste ned noe på denne :-( men har mail...........

Skrevet

trude lutt hvor er det du bor på østlande

har selv en sønn fra før som blir 3 i sep

og nr 2 er ventet i begynnelsen av juli;-)

Skrevet

Ja kan godt få mail viss du vil:)

Vi skulle hatt ett kristent BIM treff en gang. ;) hehe, det hadde jo vært kånge!!!:)

Skrevet

Melding til postkassen min.... Klikk på nicket, da kommer det opp en side med litt om meg:-) og en postkasse....da er det ingen andre som kan se meldingen, hvis du ikke vil legge ut mail-adressen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...