Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har sånne til å bruke på jobben... Kan jeg jogge med dem?
Fire småtroll Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Ja, det kan du, men det sto noe i brosjyren som fulgte med dem at du skulle jogge med kortere stkritt eller noe sånt, litt annen teknikk...
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 er disse fine å bruke dersom man har vonde knær også?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Ja, absolut bra til vonde knær! Jeg sliter litt med ryggen og kjøpte meg disse. Det ble som å gå på skyer! Så måtte jeg levere dem in på reklamasjon og måtte bruke aerobic sko istede. Etter 3-4 dager hadde jeg mer vondt i ryggen en jeg noen gang hadde hatt i denne jobben! Selv om jeg brukte aerobic skoene før jeg kjøpte MBT. Hadde da brukt MBT skoene i ca 4 uker... Men til deg litt høyere opp: Takk! Da skal jeg stikke innom butikken og spørre!
Kirsebæra Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Jeg elsker mine sko!! men de er litt trange i begynnelsen...fortsatt litt hard så jeg får fort gnagsår av dem!....noen flere som har opplevd det de førstre gangene man bruker dem?
lego Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Vet ikke om de kan kjøpes på nett, men sjekk www.swissmasai.no der står det om forhandlere osv.
Fire småtroll Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Jeg er superfonøyd med mine, hele holdningen blir jo så mye bedre... Lønner seg sikkert å kjøpe fra utlandet, de er svindyre her i Norge, men gå å prøv de i butikk først. De opererer med kvarte størrelser, siden det er veldig viktig at de passer akkurat, du går jo og "gynger" så det er viktig at helen ikke kipper! Søk på SWISSMASAI så finner dere sikkert noe på nettet...
It's all about me Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 De er BILLIGE på ebay, men finn str i en butikk først. De er litt anderledes i str enn vanlig mange av dem.
lego Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Bare ett lite tips: Skal du kjøpe MBT på nett, så vær sikker på at du har prøvd samme mod i butikken først. Det er ganske stor forskjell på lestene på de forskjellige mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå