Gå til innhold

Slutte med pupp om natta.??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har begynt å få mindre og mindre melk, (jeg pumper og ammer hele tiden uten stor hjelp), men lille jenta mi 5 1/2 mnd er fortsatt veldig avhengi av pupp om natta, alt fra 1 til 3 ganger. Innimellom sover hun hele natta igjennom. Poenget er at hun nekter flaske (spes. om natta) og vi øver hver dag, uten spesiel nytte. Andre har prøvd og jeg har prøvd, med og uten meg i huset.

Så hvis melken min blir borte er jeg redd tulla blir veldig skuffa om natta og det kan gå utover natte søvnen.. :os

Så det jeg egentlig lurer på etter et valdig langt innlegg er om noen har noen tips og råd ang av venning av nattpuppen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser hun grøt om kvelden?

Skrevet

Må bare prøve.:) HVA FØLER DU? en eller annen gang må du slutte.Det samme med flasker.Noen vil alllldri slutte med den:)

Skrevet

Ja.. hun er fyldt til randen, når hun legger seg sånn ca 19.30

Skrevet

Jeg vil jo helst ikke slutte.. men det virker jo som jeg må.

Jeg hadde termin i okt og hadde melk fra mai. å jeg har jo alltid hatt MASSE melk, men plutselig nå er det snart tomt. :o(

Skrevet

Når hun spiser grøt om kvelden har hun strengt tatt ikke behov for mat om natten. Ihvertfall etter 6 mndr.

Gi henne vann på flaske om natten. Ikke ta henne opp, men gi henne flaske i sengen hennes. Etter hvert vil hun skjønne at det ikke er vits i å lage spetakkel om natten, for da er det ingen servering likevel.

Dette gjorde jeg med 3 åringen min, men jeg tror han var rundt 8 mndr da. Gikk veldig bra :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...