Gå til innhold

Ang piercing i navlen ved graviditet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd at hullet til piercingen har revnet? Siden magen vokser liksom..at huden der sprekker?? (på samme måte som om den skulle gro ut?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville rådet deg til å ta den ut. Stor sannsynlighet for at den presses ut og revner ja.eller får sår og infeksjoner

Skrevet

Tok ut piercingen min med en gang jeg fant ut att jeg var gravid, men har stukket gjennom ca hver 5 uke for att det ikke skal gro og bekvitt død hud som lukter GRUSOMT.

Huden rundt har blitt betraktelig strukket, og det er rødt over hele område, men ingen betennelse. Kjennes bare ut som jeg er i ferd med å sprekke, så jeg bruker babyolje til å massere rundt, det funker :)

Skrevet

det finnes slike gravidpiercinger av gummi, slik at man ikke må ta ut piercingen. de er ekstra lange og fleksible. ser litt snålt ut da.

selv har jeg tatt ut min, begynner å få utover navle, hehe

Skrevet

Jeg har satt i gravidpiercing! Er ikke rød, hoven el lign. har ikke satt seg noen infeksjon heller. Av erfaring vet jeg at det ikke har særlig mye å si om du har i smykket eller ikke, sprekker det, så sprekker det. Men bare lurte på HVOR vanlig det var? Er jo naturlig at huden vil strekke seg der også..men sprekker hele greia liksom?

Har ikke fått utover navle..enda, hehe.

Skrevet

hadde min i hele svangerskapet ist, men tatt den ut nå. hadde egentlig ikk trengt det men. har ikke noe sprekkferdig mage heller da. er i uke 36

Skrevet

jg tok ut min ganske tidlig i graviditeten som andre her. hullet har blitt strukket endel, og fått noen "pigmentforandringer". jeg spurte legen om det kan sprekke, og hun sa mest sannsynlig nei:P nå har det roet seg litt i forhold til hvordan det var for noen uker/mnd siden. er i uke 37 nå. før sved det litt, som om jeg kjente at det strakk. men har ikke fått noen strekkmerker der eller noe.hadde piercingen vært i, ville det nok ikke vært like pent hehe...:P

Skrevet

Jeg har skiftet ut min navlepiercing med en gravidpiercing jeg kjøpte på superkul.no. Den har en laaang fleksibel plaststang med "metallballer" i endene, og jeg ser ikke antydning til irritasjon eller oppsprekking så langt (uke 31). Sjekket sidene nå, men finner den ikke igjen. Ser imidlertid at de har "pregnancy retainer"s i massevis på http://www.ouchbodyjewellery.co.uk/. Der har de også en FAQ-side: http://www.ouchbodyjewellery.co.uk/pregnancy-retainers-faq.htm.

Men enn at jeg tror at jeg må ha den i enda da! Må le litt av meg selv. Voksne dama :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...