Gå til innhold

Tidlig mage med nr 2??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merker det jeg også. Nærmer meg 7 uker nå og jeg har en god antydning til kul på magen... passer litt dårlig egentlig siden jeg begynner i ny jobb om 2 dager og jeg har ikke akkurat planer om å fortelle det med en gang i hvert fall! Får håpe det roer seg litt ned i hvert fall, så jeg klarer å skjule det en liten stund til ;o)

• 3 uker senere...

Er i veke 11 og det syns ikkje så mykje på magen enno nei... Men, kanskje det har sine grunner til at eg har litt mage i frå før av og. Men, merker at buksene begynner å stramme litt ja....

Men, no skal eg ut med barn nr 1 på leikeplassen..... :)

Annonse

He he, har man ett svangerskap bak seg er man jo ferdig tøyet. Magemusklene kan godt være flate når man ikke er gravid men så snart de tøyes igjen så eser man ut. Tenk deg en ballong som blåses opp for første gang, da er det motstand. Denne motstanden får man aldri tilbake.

Jeg fikk ikke mage før 4-5 mnd første gang og kunne gå i åletrange bukser lenge. Jeg trodde liksom jeg skulle det denne gangen også, men DENGANG EI!!! Klarer kanskje å skjule det i max en mnd til. Er 7 uker nå. Oppblåst og hoven på ettermiddag/kveld men flat igjen om morgenen.

Man får mye tidligere mage med nummer to. Jeg er 7 uker på vei, og det synes allerede. Heldigvis tror jeg folk flest tenker at jeg bare ikke har gått ned etter nr 1 (som er ti mnd). Men det spørs vel om jeg får skjult graviditeten til 3 mnd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...