Gå til innhold

Sover hele natta nå når hun bare er 1 1/2 mnd gammel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

baby sover hele natten 20 til 06.30, har gjort det i en uke nå. Kan jeg håpe på at denne rytmen vil holde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale deg å nyte det så lenge det varer. :o) Det kan vare, og det kan snu. Men hvis du belager deg på at det kan snu, blir du ikke så skuffa hvis det gjør det. :o)

Skrevet

Uten mating?

Trodde jeg var heldig som hadde baby som sover fra 23 til 6-7 om morgenen uten amming om natten. Men hun sover jo før om kvelden også, men får mat ca 22.30. Hun er seks uker gammel, jeg har vært bekymret for om det er for lenge uten mat, og det er i alle fall ubehagelig for meg når det går for lang tid mellom hver amming ;-)

Skrevet

får hun nok mat når hun sover så lenge?

jeg har ikke født engang men dette er noe jeg har lurt på siden har sett noen innlegg der noen er heldige som har rolige netter:D

Skrevet

Jeg har en unge som sov natten gjennom omtrent fra fødsel, det gjør hun fortsatt og hun er 15 mnd. Så det er mulig!

Skrevet

Jenta mi sluttet helt åvåkne om natta ved 2 mnd, men gutten min har snudd rytmen mange ganger. Så det er vel 50/50 sjanse :-D Nyt det du!

Skrevet

Datteren min har aldri fått noe særlig mat om natten. Jeg vekket henne for amming de første ukene, men hun var så trøtt at hun ikke ville ha. I begynnelsen var det slit med brystspreng, men det gikk seg til etterhvert. Jeg fullammet til 6 mnd, så det går helt fint for noen babyer å holde seg uten mat hele natten. Utrolig deilig med en sovebaby;-)

Skrevet

Tulla mi sover fra 20 til 9-10 uten mating hun, og det har hun gjort siden hun ble født... hun er nå 4 1/2 mnd, og har samme rutine enda:) de våkner jo hvis de er sultne,så er ikke farlig å la dem sove =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...