Askepott 3 barnsmor Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er 25 år og har en datter som blir 3 år i aug.Jeg er utdannet barne- og ungsomsarbeider og jobber som støttepedagog for et funksjonshemmet barn i barnehage. Jeg er ledig i helger også overnatting.Send meg gjerne en pm eller send meg en mail på [email protected] så kan vi snakke nærmere:) Har jobbet som avlaster for barn med spesielle behov i helger og som besøkshjem.Vi bor i Ski kommune ca 20min fra Oslo.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 .Kan fortsatt være barnevakt dag/kveld i ukedager og helg.
Gjest anouschka with Love Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Hei mammaen til gojenta! Planer om å være dagmamma også? Trenger fra august til november...
Askepott 3 barnsmor Skrevet 14. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2008 Kunne evt vært det frem til sommeren men skal ut i jobb fra aug desverre.Lykke til videre i letingen:)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 Prøvde å sende deg en mail privat, men fikk feilmelding. Sendt PM her isteden.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2008 Kan være dagmamma frem til slutten av juni, har fått ny mail adresse [email protected] foressten svart deg på pm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå