Gå til innhold

Teutonia Y2K, litt hjelp takk =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 1500 greit å betale for en 2004 mod. Teutonia Y2K, og er det en bra vogn?

Dette følger med vognen:

Regulerbart håndtak med skivebrems,

Offroad lufthjul,

Titteluke i kalesje,

5-punktssele,

Vendbar (man kan velge barnets retning),

Regulerbart fotbrett,

Regntrekk,

Parasoll,

Innsektsnett,

Søskentilhenger

Og i følge selger kostet vognen 7000 ny.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det är en väldigt tung vagn....

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Prisen er det ikke noe å si på. Selger har rett, den kostet nesten 7000 da jeg kjøpte en i 2003.

Jeg har brukt min 2 ganger, og gjerne litt for mye med overvekt. (Har gjerne blitt til at det har sittet 2 små jenter i vognen.)

Vognen har nok ikke helt tålt den tøffe behandlingen vi har gitt den.

Uten at jeg har sjekket hvor problemet egentlig ligger, så er det noe galt med en fjæring eller støtdemper eller noe sånt. Den legger seg nedpå bremsen og lager klikkelyd. Jeg skal likevel bruke den igjen denne gangen, såfremt jeg får fikset dippedutten som er gåen.

Det jeg mener å si er:

Dersom det ikke er noe galt med vognen, høres det ut som et bra kjøp. Men som det sies, den er litt tung. (Ikke å kjøre, men å løfte.)

Skrevet

Jeg betalte kr 2000 for en 2006 modell.

Skrevet

Takk for svar. Har Simo Kombi fra før, og stort tyngre enn det kommer de vel ikke! hehe

Skrevet

Prisen er riktig, men jeg vil si dette: kommer an på hvor du bor. Med første barn bodde jeg ett sted med bare bratte bakker overalt, og vognen er tung!! Spesielt på vinter med masse snø, hadde store problemer en periode med dårlig måking. Denne gangen bor jeg i en "flat" by, så det går helt greit. Er veldig fornøyd med den ellers :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...