Gå til innhold

Vet dere hvilken "morsom" spøk min svigermor gjorde mot meg her om dagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var sammen på et kjøpesenter, og da vi kom dit måtte jeg på do. Hun ble igjenn i en butikk sammen med ett annet barnebarn som hun hadde med. Jeg tok heis opp og alt og regnet med at hun ventet nede. Doen var ett sånn trangt rom som det var sanne "båser" i, så jeg fikk ikke tatt med vognen helt inn. Men hadde den helt inntil døren og kikket ut så fort jeg var ferdig før jeg tørket meg og sånn. Da jeg var nesten ferdig, hadde igjenn å lukke buksa, ser jeg ut og VOGNEN ER BORTE!!!!! Herregud, jeg fikk helt panikk og løp ut. Litt borti der sto svigermora mi med vognen og lo!!! Fy f... Det var det verste jeg noen gang har opplevd. Fikk helt panikk!!! Hun sa bare: Var jeg ikke stille? Ble du redd? Ekkel følelse, ikke sant?

Jeg hadde bare lyst til å grine jeg. Vi har egentlig hatt ett ganske godt forhold, men nå føler jeg ikke for å se henne i det hele tatt.

Lyst å grine når jeg tenker på det fortsatt jeg..

Hvordan går det ann å gjøre noe sånnt?????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en heks.......... :-/

Skrevet

Fy...det var skikkelig slemt gjort. Hadde blitt sur på henne og fortalt hvor dårlig jeg likte "spøken" hennes jeg.

Skrevet

å herregud. Ikke morsomt i det hele tatt. Hadde blitt skikkelig forbanna!!

Skrevet

Oi, det hørtes ut som en ekkel spøk ja. Hvorfor gjorde hun det? Hun mente vel ikke noe vondt med det..

Skrevet

herregud! går da ikke an å gjøre slik! hadde blitt dritforbanna jeg!

Skrevet

Fy f! Det var stygt gjort!!!

Veldig stygt gjort synes jeg. Jeg måtte selv gjøre det samme som deg med vogna en gang jeg måtte på do og det var stressende nok i utgangspunktet å ikke se vogna hele tida.

Jeg synes hun skylder deg en unnskyldning for dette....

Skrevet

Det synes jeg var ganske sykt gjort... Får håpe du kan skrive det av på kontoen for ubetenksomhet/dumhet...

Skrevet

Å hjelpes... er det mulig å være så dum...??????? Huff.. det må være den verste følelse en mor kan ha.... For man vet jo faktisk ikke i dagens samfunn dessverre.... :-/ Hadde tatt en skikkelig alvorsprat med henne etter noe sånt om jeg var deg.. Fortalt henne akkurat hvor jævlig du syns det var, og hvordan du oppførte deg.. Og hun har å komme med en unnskyldning mener jeg da.

Rart hun fikk seg til å gjøre sånn... Kan da ikke tenke så veldig langt.... :-/

Skrevet

Fy flate for en drittkjerring!!

Hva sa du da??

Skrevet

Et helt make innlegg som dette leste jeg da her på disse sidene for et par år siden, tror jammen meg det må være ordrett...

Men selvfølgelig en grufull opplevelse...

Skrevet

Har også lest dette inlegget her for et par år siden ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...