Gå til innhold

Er jeg rar? ang barnevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei jeg syns ikke du er for mye hønemor! du må gjøre det du selv syns er riktig. hvis du syns det er for tidlig med barnevakt, og du ikke har noe behov for tid for deg selv, så trenger du jo ikke døtte vekk ungen til noen andre!=)

jeg for min del syns det er greit en gang imellom. er en stund siden sist småtten var hos noen andre uten oss. vi trengte litt avlastning helt i førsten, og da tok mamma han noen timer så jeg fikk sovet ut. har ikke hatt han på overnatting hos noen ennå. men har spurt mamma om ho ville passet han en kveld hjemme hos oss så han kan sovne i egen seng, så kommer vi hjem på nattan. er jo ikke snakk om fylla deluxe her, så det går nok fint. om vi skulle på "ordentlig" fest eller noe som det passer bedre å ha han borte på, så går det helt sikkert fint og. men er litt redd han skal våkne på nattan med noen som ikke er mamma eller pappa, og ikke ville sovne igjen. trist for både småtten og de som passer han å ikke få sovet.

syns egentlig kanskje jeg spør for sjeldent om noen vil passe han. han har besteforeldre som gjerne vil passe han alene, men har hittil ikke benyttet oss av tilbudet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...