tenker-mye Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg vet jeg er på feil side, men hvilken debatt passer dette til. Trenger grep til noen sanger som: Rockn roll fiskeboll og Det var en gang et troll og Det kommer en dag fra Annie filmen. Er det noen som kan hjelpe meg???
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Kjekt det er noen som spiller gitar!!! Men kan ikke hjelpe. Håper det er andre her som kan det!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 He he. Jeg spiller gitar, men en annen sjanger enn det du er ute etter. Spiller hard rock og metall, og henter grep og tabs fra bl.a www.911tabs.com.. Jeg vet ikke hvor du kan finne grep til de sangene du er ute etter, desverre. Har du prøvd å søke på nett etter f.eks sang tittelene, eller bare skrive "gitar grep" og søke på det? Mye spennende som kan dukke opp da!
tenker-mye Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 ja, eg har leita og leita!!! En kjekk side er chordie.com, men det er heller ikke barnesanger. Ang.barnesanger er det lite å finne. Men når jeg er fembarnsmor så må jeg av og til trø til med noen barnesanger. Det er morro!!! Håper noen kan hjelpe!!!
Vannmann35 Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Rett forum er vel "Skravle" :-) Du kommer langt med å søke på "tabs" i alle fall....
swoop77 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 det var en gang et troll er jo en lillebjørn nilsen låt, burde være mulig å få tak i noe grep på den. hva med å sjekke hjemmesiden hans evt sjekke om han har gitt ut noe gitarbøker? morsomme låter du skal spille for barnet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå