Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg sover tungt, veldig tungt. Og før våknet hun 2 ganger på natta og det fikk jeg med meg. Men nå når hun våkner klokken 7, er jeg så redd for at jeg ikke hører henne, om hun skriker tidliger på natten. hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Jeg hører ikke ungene om natta.. eller minstemann hører jeg stort sett.. tror det er fordi jeg ammer, men eldstemann skal hyle og bælje og jeg sover... Har heldigvis en samboer som våkner lett.. han hører ungene før meg selv når han sover med ørepropper..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Gidd og svar viss du kje har någe vetlikt å komma me. Eg tror garantert at du hadde hørrt na. Løye me d morsinstikte selv hvor tungt du sover. Jeg og sover tungt men våkner for d. D hadde du og jort, Så slapp heilt av og sov godt du:)
Me & Ne Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Liger hun i samme rom? da hadde du vel våknet hvis hun skrek høyt nok! ligger hun borte fra deg,bruk calling kanskje? ellers må det vel finnes noe for døve som har barn,en sensor med noe vibrasjon i.. ? Mener ikke at du er døv, , Men kunne jo vært et hjelpemiddel hvis det er et stort problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå