Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 .. uff, blir helt kvalm å svimmel av å se sånt ( Har ikke noe filter på sånne ting lengre. Hver gang jeg kommer over noe sånt er det som om verden raser sammen. Går ofte å tenker på det lenge etterpå og. Vet jo at det ikke er noe å gjøre med det enn å prøve å tenke på noe annet, men. Flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 ja jeg har det også sånn.. er helt grusomt.. får skikkelig vondt.. når jeg leste om den stakkars babyen som ble ignorert av foreldrene til den døde for litt siden, begynte jeg å stortute. tenker fortsatt på det flere ganger daglig. etter at jeg selv ble mamma har ting gått mye mer inn på meg enn før..
Hikken Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Uff, regnet med at jeg burde holdt meg unna da jeg så overskriften din, men er litt for nysgjerrig. Håper disse menneskene blir sperret inne på livstid..
blaastrek Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Er for nysgjerrig jeg og.. Og det jeg leste var som et hardt slag i magen. Helt motbydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå