Gå til innhold

I dag fikk jeg VERDENS VÆRSTE spørsmål!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å shoppa i dag og møtte en gammel (men ikke så god) venn. Han ga meg DEN klemmen og nikka mot vogna og spurte om det var sneipen min? Ja, sa jeg stolt.

Men så pekte han på magen min og spurte:

EN TIL PÅ VEI, ELLER????

Fyyy faaa......., hva svarer du da????

Gutten min er7 mnd og det har vært vanskelig å få vekk alt på magen, men jeg er da ikke sååå stor???

Trodde jeg skulle svime av.....

Jeg sa bare: nei, ikke lett å bli kvitt alt etterpå vettdu. Hehe

Så ble han jo helt satt ut og måtte plutselig gå veldig fort...

Ååååå, må slanke meg fort tror jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra at han ble litt flau da ;o)

Jeg har også fått sånne kommentarer, men jeg svarer bare at jeg ikke har fått bort kiloene, og at jeg er nå bare sånn. Det var faktisk ei som la imot meg en gang og sa; "nei, nå tuller du, er du sikker på at det ikke det er flere på vei?" Det ble nok flauest for henne, for jeg er ikke typen til å bry meg om sånne kommentarer lengre. jeg har så sinnsykt mye igjen for de kiloene jeg har fått, har jo tre nydelige småtroll!!! Brydde meg mer om sånne kommentarer før, men etter mye sykdom og flere dødsfall i nærmeste familie ser jeg ting på en litt annen måte. Greit nok, jeg vet selv at jeg godt kunne tatt av en god del kilo, men det finnes langt viktigere ting i livet. Og når jeg har godtatt at jeg er som jeg er, synes jeg det er rart at andre skal ha et problem med vekta mi. Den dagen jeg spør om hjelp til å bære vekta mi, ja da kan de ha lov til å uttale seg om det. Jeg orker ikke leve i slankehysteri, men vil heller ha det bra sammen med mann og barn. (Må legge til at jeg har slitt en del med angst, nå har jeg bra kontroll på den, og da er ikke slanking førstepri hos meg, men å ha hodet på "riktig" sted.)

Det jeg vil fram til (etter mye om og men...) er at sånne kommentarer må du bare heve deg over, vær deg selv, du er flott som du er, så fortsett å gå med hevet hode og vær ei stolt mor. du har så mye flott igjen for kiloene dine, og vil du få dem bort, ja da greier du nok det ;o)

Skrevet

Hehehe! Har også opplevd det der :D Man føler seg lekker da!

Skrevet

Tror mange har fått den....men synes det sier mer om folk når de kan slenge ut noe slikt så kort tid etter en fødsel.. Ikke stress med slanking, kiloene går av seg selv når krabaten blir litt mer aktiv!=)=)

Skrevet

Hehe jeg har kjempestor mage, halveis igraviditeten med nummer 2, jenta mi er 10 mnd men lita av vekst så kan tas for å være yngre. Jeg merker at folk som ikke vet jeg skal ha en til er veldig redde for å spørre.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Fikk høre det samme fra ei venninne for ei uke siden...her er det 6 mnd siden fødselen, og jeg har allerede to tette. Men hun glor på magene til alle da, og har spurt andre om sånt før så jeg tok det ikke personlig. Og siden du har en på 7 mnd så tror jeg denne fyren ikke tok deg for å være særlig langt på vei, og han har kanskje ikke sett magen din etter svangerskapet? Ja, kanskje han aldri har sett en mage etter et svangerskap før!

Jeg har opplevd det motsatte da...da snulla var 7 mnd var jeg jo over 4 mnd på vei med vesla, og hadde stor mage fra første dag. Men det var jo ingen som turte å spørre! Likte å gå i byen uten snulla for da så folk mer koselig på magen!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...