Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 tiden flyr og jeg har ennå ikke tatt det.han er 2.5 mnd nå.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 11 uker tok vi av føttene hennes. Da hadde hun fremdels knyttede never så vi fikk ikke tatt av hendene. Skal ta av både føtter og hender snart :-) Un er 5 mndnå. Bra du minnet meg på det :-)
Mammapudding Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 6 uker tok jeg første av foten, hånda var umulig å få til. 6 mnd tok jeg andre av foten og et slags av hånda..ikke så lett når hun skal krafse på alt..hehe:)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Da han var 9 uker tok vi av begge, skal ha avstøpning i glass og sølvsmykke!
Prins og prinsesse Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Vi var litt trege, så vi tok på seksmånedersdagen. TIPS: PANDURO har et kjekt sett der du lager trolldeig som du trykker ned fot og/eller hånd i og heller i gips. Veldig greit, for da kunne vi bare kjevle ut trolldeigen på nytt da frøken snupp knøvlet sammen hånda midt i avtrykkingen... hehe. Det ble faktisk kjempebra! Veldig enkel og grei beskrivelse av hvordan man lager ramme for å støpe i etc. Fulgte også med noen papprammer som kan males i valgfri farge. Alt man trenger er i pakken, til og med tape og lim Kostet 199,- for utstyr til 3 avtrykk, så jeg sparer til de neste to barna også.. hihi. Eneste jeg skal kjøpe meg er hvit hobbymaling, for den røde, grønne og blå som fulgte med var en smule grell....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå