Gå til innhold

ligger å sutta heile natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lisja mi sovna som regel i 8 tida og våkna i hal 7 tida. Ho e 2 mnd no, kan eg rekne med denne døgnrytmen forblir?

og det som egentlig var spørsmålet mitt, ho ligge å sutte stort sett heile natta, på kvelden slår ho inn på babysitteren, og når vi har lagt oss ligger eg å høyre på suttinga heile tida. Men betyr det at ho e svolten eller vil ho ha smukk? veit ikkje om eg ve gje ho smukken no på natta, ho begynne å hylskrike på dagtid viss ho mista den,.. travelt å stå opp mange ganga på natta kun for å gje ho smukken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil ha svar!:)

Skrevet

Jeg ville gitt smokken om natta, kan være at hun har stort sugebehov:) Kan også være sulten, Leah spiste omtrent hver time de første mnd.

Skrevet

jammen skal eg vekk ho og prøve å gje ho mat då? ho e ikkje våken når ho ligge å sutta..

Skrevet

Jenta mi trenger også sutten på natta. Hun våkner og hyler til hun får sutten.

Var ekstremt avhengig av sutten når hun var rundt 2-4 mnd. På det verste var jeg nok oppe for å gi henne sutten sikkert 30 ganger i løpet av natta. Nå når hun har blitt 6 mnd så er hun blitt mye mindre avhengig av den på natta.

Men jeg må fortsatt opp et par ganger i løpet av natta for å gi henne sutten. Hun sover på eget rom så det er litt slitsomt, men det blir sjeldnerer og sjeldnere at jeg må gi sutten på natta. Har faktisk hatt et par netter i det siste hvor hun ikke har våknet for å få sutten i det hele tatt.

Det jeg har gjort er at jeg har plassert babycallern et lite stykke unna henne i tillegg har jeg skrudd sensitiviteten helt ned. Så når hun våkner og sutrere fordi hun har mistet sutten så hører ikke jeg dette. Men når hun våkner og virkelig vil ha sutten så hyler hun så høyt at babycallern slår inn. Da slipper jeg å høre all småsutringen på natta. For stort sett så sovner hun igjen uten å få sutten når hun bare småsutrer.

Skrevet

Nei, jeg ville ikke vekket henne for å gi mat om hun går fint opp i vekt:) Men smokk kan hun gjerne få, men ikke om du er imot det selvsagt. Nå når jeg tenker meg litt om så tror jeg Leah laget en masse merkelige lyder når hun sov i starten, kanskje de drømmer at de spiser:)

Skrevet

De har et enormt sutte behov i den aldren, det går over! Ikke vekk henne for å få mat når hun ligger å sutter, det er ikke fordi hun er sulten. Jeg ga henne pupp hele tiden i begynnelsen, hun ville bare sutte og sutte og jeg trodde det var fordi hun var sulten - var overbevist om at hun hadde lyst på melk, og hun sa jo ikke neitakk så noe som endte med at hun spydde, og sambo lo av meg og sa at det ikke var noe rart så mye mat eg puttet i hun - ble jo helt sliten og, hadde puppene ute hele tiden, var ikke vits i å kle på seg etter å ha dusjet engang. Også kom mamma og sa "tror du trenger å kjøpe en smokk" hehe. og ja, det gjorde eg, babyen var fornøyd med en sutt.

Det sies at de som sovner for natten med smokken i munnen vokner sjeldnere. de sutter så lenge de har behov, og når de sover dypt spytter de ut smokken. det har jeg merket på datteren min nå 8mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...