Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Hei! Jeg er så usikker på hva jeg skal jobbe med nåer jeg er ferdig med permisjon. har jobbet i barnehagemen har lyst til å prøve noe annet. Tenkte litt på å jobbe i helsevesnet men problemet er at det er skift. Tenkte å høre hva dere jobbet med.. kanskje jeg får noen ideer ..
Smiiil :o) Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Lærer Jobbet tidligere på butikk, gartner, renholder
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 sykepleier jobber skift og det er ikke noe problem:) Lykke til med planene
shimonie Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 skal bli lærer, har 1,5 år igjen, så begynner kanskje til høsten på spansk=) jobber litt som vikar nå da. hva i helsevesenet har du lyst til å jobbe som? sykepleier, lege, eller assistent, kanskje i omsorgsbolig eller sykehjem osv? j eg har jobbet både i åpen omsorg (er det bare i Frstad man kaller det det? altså å dra rundt til gamle og stelle de osv), og i omsorgsbolig for psykisk utviklingshemmede. verken gamle folk eller psykisk utviklkingshemmede var noe for meg hvertfall. i omsorgsboligen var jeg rett og slett redd på jobb, fordi brukeren var temmelig uberegnelig. de fleste gamle er veldig hyggelige og takknemlige, og hyggelige ektefeller som virkelig setter pris på oss=) sånn sett er det en veldig "givende" jobb! man føler at man gjør nytte for seg! men så er det de brukerne som er helt forferdelig utakknemlige og rett og slett slemme, eller ektefellene deres som snakker nedlatende til oss... da er det ike hyggelig å jobbe i helsevesenet. ja, kjipt med skift da, men det kan jo hende du kan få en ordning med å bare jobbe dagtid da. man vet jo aldri! har også jobbet på restaurant, som au pair i Irland og på gatekjøkken. ingenting som var veldig interessant, utenom au pair jobben da=) bare synd jeg lengta hjem og heller ville begynne å studere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå