Gå til innhold

Hva gjør man med en svigerfamilie som ikke liker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man med en svigerfamilie som ikke liker deg? Har en sambo som jeg nå har forlova meg md, og en liten sønn.

De sier de syns jeg har forandra sambo så mye, at de ikke får del i min sønns liv osv..Og det er bare tull..Bare de som ikke gidder komme til oss..De har sikkert vært hos oss 4 ganger på OVER 1 år..

Sambo prata med dem idag..Og fortalte dem at vi er forlova..Da fikk vi; Jamen er du sikker på at hun er den du vil ha? OSv..

Hun har forandret deg så mye osv...

Syns det er sååå leit! Dt virka jo som at de likte meg?! Men magefølelsen min har jo vært rett da..Fra dag 1 har de nok ikke likt meg..Jeg har fått sambo selvstendig, og det liker dem nok ikke!Han er enebarn.

Når vi sa vi var gravide,fikk vi slengt i tryne: ja dere kan jo bare ta abort!!!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det mannen din og ikke du som bør gjøre noe! Når han fikk spørsmålet om han var sikker på at det er deg han vil ha, så burde han svart at det er han selvfølgelig, hvis ikke ville han ikke fått barn med deg og forlovet seg med deg. Ikke så lett å komme på å si noe sånn i farta, for regner med han ble satt ut, men han burde snakke med dem og si som det er at han vil gifte seg med deg og leve resten av livet med deg, så da får de godta det. Og hvis de ikke godtar det, så kan de ikke regne med å se han heller. Han burde også si at det bare er å komme innom hvis de vil se barnebarnet oftere, så har dere invitert og det er helt opp til dem å følge opp.

Lykke til og håper de tar til fornuft!

Skrevet

vet ALT om hvordan det der er:(((

sliter enda, men i går sa jeg ifra til sambo... jeg orker ikke å dra på besøk dit mer... så jeg og snupp blir hjemme så får han dra på besøk..

Skrevet

Akkorat det har vi gjort!

Vi inviterte dem på middag idag, men de ville ikke komme!

Skrevet

Uff,for noen folk..synes din sambo bør ta en alvorsprat med foreldrene sine jeg!

Gratulerer med forlovelsen forresten =)

Skrevet

ja jeg har kommet til et punkt jeg og.Jeg drar ikke til dem på en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang stund! Vi skal på ferie med de i mai, men har helst lyst til å avlyse..Heldigvis skal vi ikke sove på samme plass!

Skrevet

ja vet ikke om han eller jeg sku tatt praten eller??

Takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...