Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig å bruke prevensjon????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld meg, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å bruke prevensjon? Blir bare så oppgitt når jeg leser innlegg på innlegg med folk som blir gravide når de ammer og ikke bruker prevensjon og blir liksom plutselig gravide. Hallo, dere vet jo tydeligvis allerede hvordan barn blir til siden de fleste har barn fra før av de som skriver disse innleggene), så enten slutt å ha sex, steriliser dere el bruk i det minste prevensjon, selvom det ikke er 100% sikkert, så er det hvertfall bedre enn å gamble på den måten. Amming er ikke noe prevensjon! Kjenner at jeg blir så provosert, når folk slurver sånn. Ta ansvar for deres egne handliger! (Og da mener jeg ikke om man skal ta abort el ei..det får være den enkeltes sak) Men det går da ann å bruke hue og ta noen forhåndsregler!!!.....eller? sånn, måtte bare få det ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig =)

Skrevet

Hehe, jeg ble gravid med Leah etter et lite "det går jo bra om vi har sex EN gang uten kondom og hopper av i svingen". En gang er nok, når har jeg huskelapp på tlf hver dag for å huske å ta pilla mi..Ville følt meg litt tåpelig om jeg ble uplanlagt gravid 2 ganger på kort tid:)

Skrevet

Fordi ingen prevansjon passer??

For jeg aner ikke hvilken prevansjon jeg skal velge nå... så det ville vært min grunn om noe skjedde:) Men her i gården er det greit om det kommer en til... så det blir ikke like store konsekvenser:)

Skrevet

Hva med kondom da??

Skrevet

hehe ja nettopp. En gang er nok. Det er det jo nok av bevis på her inne:)

Og hvis man gambler, så får man hvertfall være innstilt på at det kan skje hvertfall...

Skrevet

Kanskje fastlegen din kan hjelpe deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...