Gå til innhold

VONDT I RYGGEN!!!!

Mamma til Leon Aleksander<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har fått henvsning til fysioterapaut av legen min og skal få behandling for å se om det blir noe bedre da... Jordmor mente jeg var stiv som en stokk og at jeg aldri kom til å komme meg ignennom barseltiden med en sånn rygg, så jeg hører på henne og oppsøker hjelp ;o)

med henvisning så trenger jeg visst ikke å betale heller, er litt usikker, men er i alle fall ikke mer enn egenandel som er ca 200 kroner eller noe... det er jo ikke så gale...

kan skrive et innlegg her inne om hvordan jeg synes det var :o) skal dit neste tirsdag :o)

Du er ikke alene!!! Få legen din til å skrive en henvisning til fysioterapeut. Jeg har gått til behandling en måned nå og det er gull verdt for bekkenløsning og ryggsmerter. Svømming og lett styrketrening hjelper også + tøying så klart. Har du stillesittende arbeid kan det lønne seg å ta en spasertur/strekk innimellom eller få en kontorpult du kan kjøre opp og ned slik at du kan jobbe stående. Behandling hos fysioterapeut er forresten gratis for gravide så lenge du har henvisning fra legen din :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...