Elskeråværemamma Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Er det større sjangse for at andremann også får kolikk hvis nr 1 har hatt dette?? samboeren min skrek konstant de 3 første mnd da han var født akkurat som dattera vår (inntil minifom hjalp oss), mens jeg (ifølge mamma - lik mine søsken) aldri gråt.... Noen som har erfaring??
Moi 32 Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Guttungen vår hadde kolikk, og jeg var blandt dem som absolutt ikke skjulte det men heller søkte etter andre med samme erfaring for tips/råd og støtte/forståelse. Slik har jeg funnet ut hvor vanvittig mange det er rundt meg som har opplevd dette. Det jeg har funnet ut, og hørt andre si det samme, er at for langt de fleste oppstår det kun kolikk med første barn! Bare èn gang har jeg hørt om en som opplevde det med barn nummer to og ikke nummer en, og kun èn gang har jeg hørt om en som opplevde det med to av barna sine. Selv tenker jeg at ja, jeg må være forberedt på at det KAN skje igjen, men at sjansen for det er minimal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå