Mia_I Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Har prøvd 4-5 stykker, men ingen faller i smak. Småen har lært seg å spise klumper, spiser brød og vår mat lett sammenmosa, men kjøpeglassene vil hun ikke ha. Bare de for 6 mnd.. Andre bebiser som har funnet sine favoritter, som vi kan prøve? (liker ikke småfolks lapskaus og fiskeboller, ei heller Nestles bondegryte, spagetti bolognese eller en med grønnsaker som jeg ikke husker hva heter)
Snupi27 Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 har du prøvd kjøttkakene fra småfolk? hipp har oxo endel 8 mnd glass. nå spiser emilie egentlig alt hun får servert så vi har ingen problemer. bortsett fra kalkun i urtesaus..
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Jenta mi spiser også bare 6 mnd glass. Vil ikke ha noen av de andre, og jeg har bokstavelig talt prøvd alt. Nå har jeg begynt å gi henne det samme som jeg spiser til middag, most potet, litt kjøtt o.l. Hun er 10 mnd. Har ikke hatt noe problem med "voksenmaten".. Hva med fruktglassene forresten? Ingrid tåler ikke mango, og jeg syns det er utrolig dårlig utvalg av fruktglass til 8 mnd. Her går det stort sett i skogsbær med eplebiter..
Mia_I Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Kjøttkakene er også prøvd ja, uten suksess.. 10 mnd her også - men bare 8 mnd-glassene som er problemet. Frukt spiser hun alt av, både vanlig frukt og glass. Og youghurt, både glassene og de begerne med kesam fra Litago. Får vel bare innstille oss på egenlaga mat, og 6 mnd glass kanskje...
engajente Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 fløtestuet kalkun til nestle er favoritten her, eller så startet vi med mnd glass her i mnd alder, og der er fiskerens gryte favoritten
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Vi har hatt stor suksess med grønnsakslasagnen til Hipp, fiskegratengen til Småfolk + en eller annen med kalkun fra Nestle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå