Gå til innhold

MÅÅÅÅ man varme middagsglassene før bebisen spiser det?? Eller går det ann å spise det kaldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står utenpå noen glass at de er like god både kalde og varme.

Man MÅ vel ikke varme de, men jeg merker at babyen ikke syns det er så veldig deilig å spise kald mat da - lager grimaser. Du kan jo smake på det selv - du ville ikke spist kald middag - det er ikke godt:)

Men vi var et par dager i Berlin med datteren 8mnd, og da hadde vi ikke mulighet til å varme så da spiste hun kald.

Skrevet

Når vi er på tur så spiser jenta mi kald middagsmat, og det går da ned;)

Skrevet

Liker du kald middag?

Skrevet

Nei, det må de ikke. Noen barn spiser dette fint så det er bare å prøve. Begge mine to eldste har spist det kaldt når vi har vært ute på tur. Veldig lettvint!

Skrevet

mmm...kald middag?? helt alvorlig...? liker du det? ja lettvint ja? DA er man blitt lat altså!og om man er ute og reiser går det ann og tillpasse det slik at man er ett sted man kan varme det.

Skrevet

Liker du lunken melk da? Man kan jo ikke sammenligne det babyen liker, med det vi voksne liker/ ikke liker. Babyen "vet" jo ikke at middagen er best varm. Jeg syns man skal varme middagsglasset dersom man har mulighet til det, men dersom man ikke har mulighet til det er romtemperert mat ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...