Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dette navnet bedre og bedre.Det er latinsk og er bare 216 stk i Norge som heter dette.Bare lurer på om vi(om vi velger det til jenta vår i magen da..)skal bruke bare dette eller om vi skal ha det i et dobbelt navn.Evnt forslag?

storesøster heter Aurora:)

Skrevet

Emine er nydelig bare alene og passer godt sammen med Aurora!

Skrevet

Emine er et fint navn som er nydelig alene og det passer sammen med Aurora. Om storesøster har bare ett navn, synes jeg lillesøster også skal ha det :-)

Skrevet

Takk for koselige svar:)Tar gjerne i mot flere..

Skrevet

Koselig navn.Fint alene eller noen forslag til dobbelt navn:

Emine Marie

Emine Sofie

Mie Emine

Sanne Emine

Aurora er et vakkert navn;flotte navn sammen!

Skrevet

Emine var kjempefint alene!! :o)

Emine Sofie klinger bra hvis dere vil ha mellomnavn også.

Skrevet

Emine var et superfint navneforslag! *setter det på lista*

Skrevet

Pokker! Jeg som trodde jeg var "den eneste" som hadde snust fram dette navnet :-)

Blir nok en Emine på meg også :-)

Skrevet

Emine er fint, men absolutt best uten smilefjes etter!

tihi

Skrevet

Synes Emine er litt "barnslig" alla Milla, Mie osv. Men helt greit. Liker Emilie bedre tror jeg. Men Emine Celise synes jeg er fint. Emine Madeleine.

Skrevet

pokker!!! hehehe, trodde jeg også var den eneste med hemmeligheten menine;) men nei... emine i magen her også. skal se dette blir det nye leah:(

Skrevet

hemmeligheten emine, skulle det stå;)

Skrevet

Hehe:)kanskje jeg burde holdt navnet for meg selv jeg også,slik som dere"anonyme" har gjort hittil;)Håper ikke det blir så voldsom økning av det fremover da,men veldig koselig at mange likte det.Har ikke helt bestemt oss enda;står mellom dette og et navn til akkuratt nå;så får vi se om fire mnd da frøkena viser seg:))

Skrevet

Emine er veldig søtt synes jeg, nesten litt for søtt... Minner også veldig om Eline og Emilie, som har vært populært lenge. Nå når også J Lo har valgt Emmelina til sin datter, med kallenavn Emme, så er nok dette navn vi kommer til å se mer til fremover. Uansett, Aurora og Emine passer fint sammen, men Emina passer enda bedre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...