*Mi tesorito* Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Stuebordet har vært tomt/ satt bort siden han var 7-8 mnd og begynte å reise seg... I går ble han 1 år, og i dag begynte han å KLATRE OPP PÅ bordet!! Heele tida... han klatrer opp - jeg løfter ned - han blir sur og klatrer opp - jeg løfter ned.... sånn har hele dagen vært, og jeg er i ferd med å bli sprø... før var det bare sofaen, nå er det begge deler... bordet er ganske lavt... vet ikke hva vi skal gjøre jeg... han reiser seg opp og GÅR på bordet, hadde jeg ikke passa på HEELE tiden hadde han gått rett av bordet og slått seg noe forferdelig..... holdt nesten på å gå gæli en gang i dag, men fikk tak i han... Nå skulle jeg nesten ønske han ikke hadde lært å gå (og ikke minst klatre!) så tidlig.... Han kan det - men han AANER virkelig ikke hva han driver med og at det kan være farlig/vondt... Om han slår seg iblandt, lærer han ikke av det heller.... Uff... alle gode tips ønskes... Nei o.l. har overhodet ingen effekt..........
*Mi tesorito* Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2008 Ikke akkurat lett å få gjort noe som helst fornuftig når jeg må følge med hele tiden....
GuttemammaX3 Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Ingen gode tips, men høres veldig kjent ut:) Når du har sagt nei og løftet ham bort fra alt han ikke har lov til å røre / klatre på, begynner han å skjønne betydningen av nei, men det tar en stund.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå