Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Noen som har erfaring med denne reise sengen ??? Samsonite PopUp Bubble All erfaring mottas med takk :-)
Bippe77 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Vi hadde med samsonite pop up til thailand nå nylig... fikk ikke bruk for den så mye da hotellene hadde senger som var bra, men den er jo helt genial da! Veldig kjekk seng når man skal på flyet.. tar liten plass og veier nesten ingenting! Vi syntes madrassen var alt for tynn til å ligge fler enn en natt på, så vi tok med vogn madrassen som litt ekstra madrass! Er jo helt supert at det er myggnetting rundt hele da... veldig kjekt i varme land ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Hvor kan jeg få kjøpt en slik seng? er noen plass på internett hvor jeg kan få sett bilde av den?
Bippe77 Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 bare søk på navnet så kommer de opp noen sider.. tror alexi.no har de ihvertfall... men søk på navnet...
tobylina Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har brukt denne "sengen" hver gang jeg har vært på besøk hos mine foreldre. Da har jeg plassert den på madrassen i dobbeltsengen der jeg sover. For jeg er enig, den er for hard for baby å ligge på uten noe mer. Har også hatt lammeskinn og en ekstra dyne i for å gjøre det mer komfortabelt. Vi skal til egypt i april og da kommer vi til å sette sengen oppi barnesengen eller i sofaen der. Jeg er veldig fornøyd med den og tulla mi liker seg godt oppi der! Små bamser kan henges i taket og fint med myggnetting når vi skal til utlandet. Veier minimalt. Jeg kjøpte den på Alexi.no, men den selges også på Barnas hus, har jeg sett :-)
aninesw Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 genial sak! Vi har vært både i Thailand og i USA med denne reisesengen - Datteren vår brukte den kun når vi var ved bassenget/på stranden og da ofte med et tynt helseteppe eller håndkle over som skygge. Jeg synes også at madrassen var litt i tynneste laget, men dette kompenserte vi med å legge inn et stort deilig strandhånkle. Jeg kunne være sikker på at min lille prinsesse lå trygt, kunne ikke falle ned og ville ikke bli stukket av insekter. Mitt største problem med sengen var at den kunne være noe vanskelig å brette sammen, men det lærte man seg etterhvert! Eneste sorg er at på vår neste ferietur vil vår 2 åring være for stor til å bruke den! Anbefales på det varmeste, ihvertfall om barnet er lite nok til at det kan brukes flere ganger...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Hvordan er den til unger som reiser seg i sengen?
Bippe77 Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Det går dårlig... den er nok mest ment for de litt mindre, men de har en versjon som skal passe til de litt større også.. litt mer telt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå