Gå til innhold

Hvilken vogn "løsning" har/skal du valgt/velge?

Anbefalte innlegg

Jeg driver å ser på vogn til babyen i magen. Har sett på diverse og har hvertfall funnet ut at jeg ønsker en med 4 faste hjul og bag (ikke kombi), en litt tradisjonell baby vogn med andre ord. Men sportsvognen vil jeg skal være lett og gjerne stilig. Har ulike "løsninger"/ forslag eller hva jeg skal kalle det.

- Syns emmaljunga modial er kjempe fin baby vogn, men nokså tung som sportsvogn kanskje? Ser for meg at om vi kjøper denne vil vi ved rundt 9 mnd alder ønske å bytte til en lettere sportsvogn som vi kan bruke ut vognperioden.

- Har også sett på emmaljunga city cross med city bag, den er jo også veldig fin og en del lettere enn de to jeg nevte først. Ser for meg at jeg kan bruke denne sportsvognen en del lengre. Kanskje hele vognperioden? Eller eventuelt kjøpe en veldig enkel tralle mot slutten av vogn perioden.

- Vurderer også å kjøpe en pent brukt simo bagvogn. Da kan jeg forhåpentligvis bruke denne til rundt 9 mnd for deretter å kjøpe en lett sportsvogn.

Hvilke løsninger har dere?

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Teutonia spirit s3 nå i påsken og er kjempe fornøyde. Kjøpte med fashion bag, dvs hardbag. Vogna har 3 hjul og er utrolig lett å manøvrere, og lett å legge sammen. Det er ikke akkurat noen billig vogn men vi kjøpte den i Sverige og sparte iallefall noen kroner :-)

Jeg har valgt en løsning lik den du tenkte på. Kjøpt en stor og god bag/dyp vogn i danmark og i tillegg en lett og stilig OTH som sportsvogn.

Nå skal det også sies at bagvogna fikk jeg på kjempekampanje til 3000,- og OTH vogna likeså (2600,-)

Jeg klarte heller ikke å motstå å kjøpe en brukt, men kjempefin, liten bag til OTH vogna (500,-)

Det var min vognpark, og så synes jeg at jeg har kommet gdt utav det, ved å batale rundt det samme som en ny kombi/duo vogn koster=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...