Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er endelig blitt gravid på 3.prøverørsforsøk(HURRAA!!!), etter utallige mnd med hormonmedisiner....UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHH!!! Noen med novemberbebis som har vært gjennom det samme??

De første to forsøkene ble jeg overstimulert begge ganger, og hadde så mye sinnahormoner at jeg trodde jeg skulle eksplodere-visste ikke at det gikk an jeg!?! Er blitt helt tullerusk i hodet av alle de hormonene!!!

Får håpe svangerskapshormoner ikke er fullt så ille........??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137216297-pr%C3%B8ver%C3%B8rs-novemberbarn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer!!!:)Nei vi har ikke brukt prøverør men jeg har vel vært litt for heldig, bestemte oss for å prøve forrige eggløsning og fikk fulltreff på første forsøk- er vel for godt til å være sant:)Unner deg virkelig dette etter å ha prøvd så hardt!!:)

Vi har også vært gjennom prøverør, men for oss klaffet det på første forsøk. Kan tenke meg det har vært litt av en påkjenning med 3 forsøk og overstimulering i tillegg. Ikke rart om du føler deg litt "tullerusk" :-) Ønsker deg masse lykke til videre.

Oj, da har dere vært heldige, så herlig!!:) Grattis:))

Og grattis til deg og Kikki.rb, utrolig bra at det gikk på 1.forsøk:))))

Jeg er dessv litt tom for følelser en stor del av tiden, fordi jeg(vi) er så sinnsykt slitne etter alle hormonene og skuffelsene, særlig det at jeg ikke har fått vært meg selv på nesten ett år pga alle de sterke hormonene!!

(var meg selv i to uker i februar og det var fantastisk, og plutselig kjente kjæresten min igjen den personen han ble sammen med in the first place..hehe) Jeg har nemlig reagert sinnsykt kraftig på medisinene, så det har vært et spes år kan man si!!

Sorry at jeg klager, trenger nok bare å få det ut...;-) Men tror uansett at det var en mening med det, og jeg får nok mer og mer lykkefølelse jo mer magen vokser og jo fler man sier det til...:)

Gratulerer!

Jeg venter også prøverørs-november-baby! Det klaffet på 1.ivf, etter flere års aktiv prøving på egenhånd uten resultat.

Jeg er så lykkelig! Men likevel så klarer jeg ikke helt å fatte det, og bekymrer meg støtt og stadig over ting om kan gå galt.

Har jeg for lite symtomer, er det jeg føler nå normalt osv....

Annonse

så fint at det kalffet denne gangen for dere!

vi er også så heldige at vi lykkes på andre forsøk denne gangen. på tide med nummer to, når førstemann er blitt 4. :-)

sist hjalp det med en runde med hormoner, men denne gangen måtte det altså to forsøk til. på grunn av alderen min - 39 - fikk vi satt inn 2 befruktede egg. jeg hadde kraftige blødninger for 2 uker siden og trodde det ikke hadde lykkes denne gangen heller. men blodprøvene noen dager senere viste at jeg er gravid! hi hi. og på onsdag skal vi altså på ul, uuææh, spennende om det er en eller to.

håper svangeskapshormonene dine slår seg litt til ro da! ;-)

jeg har aldri følt meg så frisk som da jeg gikk gravid. og det kjennes ut som om det starter slik denne gangen også...enn så lenge

Hei..hei...

Her blir det også forhåpentligvis november-prøverørsbarn!! Etter 5 forsøk og nesten 100 tusen kroner ser det ut som vi har lagt gullegget:-) Og både penger og hormoner er så verdt det!!!! Tør ikke ta helt av enda og syns den mest spennende tiden er nå etter vi testet positivt. Har testet positivt 2 ganger før også men mistet igjen innen en uke etter testen... Men... det føles annerledes nå selv om vi ikke tør helt å tro på det.. (tok derfor en ny test i morges - fortsatt positiv:-) Jipppi!!

Etter alle opplevelsene er det ikke sikkert det går opp for oss før nurket kommer:-)

Heiii!!

Takk for mange fine svar-det er godt å høre om flere i samme situasjon på en måte!! Grattis alle sammen!!:))

Nei vet ikke om det går opp for meg heller før om lenge...idag lå jeg rett ut i flere timer med kvalme og frysninger, godt det ikke var jobbdag idag... men kvalmen taes imot med glede hehe, det er det så verdt;-)

Krysser fingrene for at den lille holder seg på plass denne gangen:)

Vi har også vært igjennom IVF forsøk og var så utrolig heldig at vi lykkes på første forsøk.

Dette blir barn nr. 3 - et barn vi aldri trodde vi skulle få. Litt avventende foreløpig - må se hjertet på UL først før jeg klarer helt å tro det. Vi satte i to egg pga. alder, men lav hcg indikerer at det bare er en der inne. Skal bli godt å få det bekreftet også.

juhuuu!!! :-) vi har hilst på bebisen vår! var på UL i dag og det var full aktivitet - vi hadde som sagt fått satt inn to egg - og ett av dem har altså klort seg fast - viste helt tydelig at begge eggposene hadde festet seg - men vi fant ikke liv i den ene i dag - så legen ønsker ny undersøkelse om 14 dager - for å være på den sikre siden -og med så sterke blødninger som jeg hadde for 14 dager siden er vi veeldig glade for den ene også - formen er strålende og humøret steg jo noen hakk i dag - ny merkedato er 13. november - hi hi

og hormonen dine? - full fart? håper alt er bra med deg!!

Jeg henger meg på her jeg da...

Etter 2 års prøving og en SA startet vi utredning for 1 år siden. Hadde ferskt ivf forsøk i november som endte med kjemisk graviditet.. og nå er jeg gravid på nytt etter første fryseforsøk... satt tilbake 2 egg.... og ja... dette er spennendne...

1 eller 2 i magen min?? hehehe

også er jeg veldig redd for å miste igjen da... men må jo bare tro at det skal gå bra...

lykke til alle sammen

Annonse

Ååååååå sååå spennende!!!! Så herlig at det var full aktivitet der hurra!!!

Er veldig spent på UL 14.april....

Hormonene går faktisk mye bedre:-)) Har kuttet nesten alle planer, og tar godt vare på meg selv, så jeg merker at det hjelper og at jeg har litt mer "kontroll"! Har bestemt meg for å tenke på alt vi kan være takknemlig for(at vi begge er friske feks) og ikke dvele for mye ved hvor slitsomt alt har vært, så jeg tror jeg klarer å se litt mer fremover nå;-)

Nå er det liksom "oss 3", og det er en skikkelig koslig tanke:))))

Ha en fin helg!

Hei alle med prøverørs-novemberbarn i magen!

Vi har hatt ICSI, 1. forsøk ble avbrutt pga overstimulering, men 2. forsøk ga full klaff.

Er 8 uker idag :o) På torsdag var vi på UL og der var det et lite knøtt som hadde et bankende hjerte :o) Ble litt beroliget av å se at det faktisk var liv der inne! Termin 10. nov.

Lykke til videre alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...