Gå til innhold

Er så bekymret og fortvilt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snuppi på 5 uker har kun smilt to gang, og det var for to-tre uker siden .-( hun følger med og er veldig oppvakt, men noe smil kommer ikke mere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min smilte ikke før han var 8 uker. Det er veldig stor forskjell på når de smiler, så jeg tror ikke du trenger å være bekymret.

Skrevet

Lillesøster her i huset smilte ikke før ho var 7 uker, og da kun til meg... Alle "smil" før dette var mageknip. Ca èn uke etterpå smilte ho mye mere og til andre enn bare meg =0)

Skrevet

Ikke bekymre deg. Jenta mi smilte ikke før 7 uker, og er ennå kostbar:-)

Skrevet

Joda, det kommer, det kommer. Snuppa mi smilte ikke noe særlig før hun var noen mnd gammel (2-3 mnd) og allikevel var det bare en sjelden gang da også. Jeg brøy meg ikke så mye om det (siden hun er attpåklatt og jeg har god erfaring med små barn). Smilet kom mer og mer etterhvert som hun ble eldre, og nå smiler og synger hun hele tiden og er såååå fornøyd atte... Hun er 2 år :)

Ikke alle babyer som smiler når de er helt små. Noen venter med smilingen til de er over året, og noen smiler fra de er bare noen uker/ mnd. Allikevel kan de være like fornøyde og glade - de har bare ulik måte å vise det på.

Jeg liker dårlig at folk hele tiden forventer et smil av meg for at jeg skal vise at jeg er fornøyd og glad. Jeg kan være fornøyd og glad uten å smile hele dagen, jeg...... hehe...... Og det tror jeg gjelder for alle små som store ;)

Skrevet

Tusen takk for mange betryggende svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...