Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 gravid på 4 date med en herlig mann.prevansjonen må ha sviktet for kondomen var på plass.Vi har det helt utrolig sammen Han er en fantastisk person(av det jeg kjenner av han) og vi er begge i voksen alder (29) Er veldig storm forelsket! Det jeg føler for dennen mannen etter 5 mnd er kan ikke sammenlignes med noe jeg har følt tilligere! Og det sier vel litt..men har faktisk ikke vært forelsket tilligere(ikke slik) Har 2 langvarig forhold bak meg men nå vært singel i 2 år før jeg møtte denne mannen. Tilbake til problem stillingen.Mens uteble og sitter her med en posetiv test.Har ingen barn og ønsker meg veldig! Hans reaksjon vare et smil og en lang klem.Etter den ble det en lang samtale.Vi er jo begge enig om at det er altfor tillig,men jeg står fast på at abort er uaktuelt i mine øyne.Han respekterer det og håper ting mellom oss vil fortsette og alt vi ordne seg til det beste for oss med tiden. Men selvfølgelig føler jeg meg super eogistisk forhold til barnet..kan jo ikke gi det god garanti at vi er foreldre som vil holde sammen eller gi det den oppveksten det fortjenner..Vanskelig,men redd for å være naiv og impulsiv på en avgjørelese som ikke dreier seg kun om meg.. Alle råd,menninger og erfaringer tas imot med stort takk!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 He, he.. Ser ikke noe problem med innlegget ditt. Er det at du frykter at forholdet har mindre sjanse til å vare fordi dere har vært sammen så kort, og derfor ikke kan gi en god garanti for at barnet vokser opp med to foreldre? I så fall, så finnes det ingen par som kan gi en slik garanti. Håper at du ikke tenker noe mer på abort, og nyter forelskelsen og graviditeten! Syntes du er veldig heldig jeg da!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Kan ikke si at jeg føler meg uheldig på noen måte:) Bare frykter å ta en besluttning som er mer enn på min bekostning. Men godt å få tilbakemeldning på at jeg tar det rette valget og muligens bekymrer meg unødvendig! Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Jeg synes du burde beholde, det finnes aldri noen garanti for at noen holder sammen for evig uansett og du har en far som er positiv til dette barnet og du har uansett en far og tilby barnet ditt Kos deg og gled deg over den lille er mitt råd Varme klemmer
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 BF ga deg et smil og en klem og støtter deg..og håper dere fortsetter å ha det så fint ilag..hva er da problemet Du er 29 år gammel..til eldre man blir til vanskeligere kan det være å bli gravid. Man har uansett aldri en garanti for at foreldrene holder sammen..jeg hold sammen med barnefar i 9 år..fikk vår 1. etter 3,5 år..men det varte ikke det hell.. Nå er jeg sammen med en ny og gravid på nytt..og håper dette vil vare..har ingen garanti, men jeg føler jeg aldri har hatt det så kjekt ilag med noen ever.. Men som sagt man har ingen garantier om det varer.. Trur ungen heller hadde vært glad for dere valgt å beholdet det lell om det skulle bli slutt mellom dere.. Ungene mine klandrer ikke meg for det er slutt mellom BF da hehe..de bare gleder seg stort til få et nytt søken lell det er halvt..ser jo på sin stebror også som sin lillebror Så du må ikke tenke du er naiv og impulsiv..dette vil du ikke angre:) Gratulerer med graviditeten og en herlig flott mann
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Jeg sier bare; Gratulerer med baby:) Ingen har noen garanti for at et forhold kommer til å vare livet ut. Så forelsket dere er, reaksjonen hans, alderen deres og at du virkelig ønsker barn er for meg god grunn til å beholde. en annen ting. Om du har veldig lyst på barn, og er nå gravid, skulle ha tatt abort for en sånn "filleting", kan jeg nesten garantere at du kommer til å ha det forferdelig tungt etterpå. da er det heller bedre å være alenemor.. dere kommer til å elske det barnet mer enn dere tror er mulig. Lykke til, og igjen.. gratulerer.. tenk positivt, dette skal være en fin tid:D
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Takk for ærlige og ikke minst herlige svar I dag har vi sittet og kost oss med tanker om fremtiden og planer om åssen vi skal gjøre det fremover! Underlig hvordan vendinger livet faktisk kan ta.Så jeg er fornøyd og velger å hoppe over til bli gravid! Ønsker dere lykke til med deres!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Tror du allerede har tatt det riktige valget her:) Husk, dere har god tid til å bli bedre kjent på den tiden også, 9 mnd;) Du ønsker dette, så i mine øyner er det riktige valget tatt, å beholde. Abort vet jeg du kommer til å angre på nå, og har på følelsen at uansett hva folk sier her, så kommer du ikke til å ta abort, eller? Nei, lytt til hjertet ditt, og lykke til med den voksende magen! Ønsker deg ett lykkelig svangerskap!
maria isabell Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 gratulerer:) en vet jo aldri om et forhold varer:) 50 prosent av alle som gifter seg blir skilt...syntes dette hørtes koselig ut.)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 Takk for varme ord! Ja her blir det baby!Familien tok det så fint på min side(venter med nyheten til andre før vi har passert 3 mnd)Så mye glede rundt meg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå