Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Har ikke blitt nevnt når jeg har vært på Ul i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Nja, jeg spurte vel selv om det var vanskeligere å se ting siden jeg er så godt polstret. Fikk til svar at det kunne det være, men det viste seg å ikke bli noe problem i det hele tatt. Har vært på fire ultralyder så langt, og sett alt utmerket! Og jeg er virkelig GODT polstret i mageregionen. Det går nok bra, ingenting å bekymre seg for!
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Vekten har ikke vært nevnt under mine ultralyder fordelt på to svangerskap. De har ikke spurt eller sagt noe...
Habiba Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 noen kommenterer og noen ikke,men sist gang fikk jeg sjokk, var på 3 d ultralyd, så tar legen tak i magen og sa jeg ahdde for mye av det og vrikket på det ,viste ikke hva jeg skulle si hehe
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Jeg måtte holde magen litt oppe for å få strammet den,men jordmora bare lo og sa at sånn er det for oss jenter:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå