Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 noen som har erfaring me d? står det skal taes ved hvert måltid.. men hjelper d hvis d bare gies en gang pr kveld eller dag mot magesmerter?? synes d blir mye ved hvert måltid.... er jo medisin.. sukkervann?? noen som har prøvd d? hjelper på gutten her... men kan det gies ubegrenset? blir rolig å smertene gir seg.. men etter en stund så kommer de igjen.... gir en teskje hver gang...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Miniform er ikke i klasse medisin.Miniform går bare i tarmene ikke andre organer. Bruk det til hvert måltid til du merker bedring. Miniform tar bort gassannsamlinger. Det har hjulpet masse på lillegutt her:=)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Bruker ikke Minifom, men sukkervann og Fennikelte. Fennikelte tar både jeg og baby. Jeg drikker en kopp hver kveld og hun får 3 ml før det ene kveldsmåltidet. Dette har fungert veldig bra her hos oss:) Teen som hun drikker har jeg kjøpt på helsekost mens jeg drikker ammete fra apoteket. I tillegg så har vi hatt en tur til kiropraktor, fungerte veldig bra på jenten vår:) Hun hadde noen spenninger i ryggen som måtte løses opp
Jordbærjenta 72 Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Ifølge min helsesøster anbefales ikke bruk av minifom lenger - det inneholdt et eller annet som ikke var bra (husker ikke hva) Men fenikkelte anbefales :-)
Elskeråværemamma Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Vi bruker minifom med stor suksess!! Men vi bruker ikke ved hvert måltid - høyst fire ganger hver dag. Alltid morgen og kveld + gjerne en til to ganger på dagen også!! Jeg prøvde fenikkelte også, det hjalp og litt, men jenta fikk kjempedirare... så derfor gikk jeg over til minifom!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå