Gå til innhold

magesmerter.. minifom?? sukkervann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring me d?

står det skal taes ved hvert måltid.. men hjelper d hvis d bare gies en gang pr kveld eller dag mot magesmerter?? synes d blir mye ved hvert måltid.... er jo medisin..

sukkervann?? noen som har prøvd d? hjelper på gutten her... men kan det gies ubegrenset? blir rolig å smertene gir seg.. men etter en stund så kommer de igjen.... gir en teskje hver gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miniform er ikke i klasse medisin.Miniform går bare i tarmene ikke andre organer.

Bruk det til hvert måltid til du merker bedring.

Miniform tar bort gassannsamlinger.

Det har hjulpet masse på lillegutt her:=)

Skrevet

Bruker ikke Minifom, men sukkervann og Fennikelte. Fennikelte tar både jeg og baby. Jeg drikker en kopp hver kveld og hun får 3 ml før det ene kveldsmåltidet. Dette har fungert veldig bra her hos oss:) Teen som hun drikker har jeg kjøpt på helsekost mens jeg drikker ammete fra apoteket. I tillegg så har vi hatt en tur til kiropraktor, fungerte veldig bra på jenten vår:) Hun hadde noen spenninger i ryggen som måtte løses opp

Skrevet

Ifølge min helsesøster anbefales ikke bruk av minifom lenger - det inneholdt et eller annet som ikke var bra (husker ikke hva) Men fenikkelte anbefales :-)

Skrevet

Vi bruker minifom med stor suksess!! Men vi bruker ikke ved hvert måltid - høyst fire ganger hver dag. Alltid morgen og kveld + gjerne en til to ganger på dagen også!! Jeg prøvde fenikkelte også, det hjalp og litt, men jenta fikk kjempedirare... så derfor gikk jeg over til minifom!! Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...