Gå til innhold

Når skal dere pakke bagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:-)

Jeg har født tre barn før og tar stort sett det med ro når det gjelder bagen. Har vel ikke pakket noe før jeg har kjent at noe var på gang noen av gangene, så litt i seneste laget kanskje.. hehehe Men har hatt kontroll på hvor papirene og slikt erda. Tenker å være litt flinkere denne gang og satser på å begynne å gjøre klar bagen et par uker før termin.

Når jeg nærmer meg termin tenker jeg at det er greit å pakke.. Sist hadde jeg den sånn nesten klar en ukes tid før termin, og tenker det blir det samme nå. Om fødselen skulle begynne så kan mannen min ta med seg bag når han kommer tilbake til sykehuset etter at fødselen er over..

Jeg er i uke 30 og har ikkje tenkt på bagen i det hele tatt. Men i går fikk jeg beskjed av sambo at nå måtte jeg snart pakke en sekk med alt jeg skulle ha med meg! (Han har lest at dette er hans ansvar når vi skal til pers) Synes det er litt vel tidlig å pakke nå, men må nesten siden jeg fikk beskjed om det =)

Annonse

Nei det er ikke tidlig. Helt greit tidspunkt. Du kan begynne nå. Ta litt å litt. Yndlings joggebuksen kan du legge klar. Kjøp mini shampo, body lotion osv på sparkjøp (tar så liten plass). Pakk noen ammebh. Kjøp dem snart, så har du det klart. Ta med gode truser, kanskje noen egne bind ol. Det tok noen uker før min bag ble helt ferdig pakket.

Jeg er i uke 37 + 4 og er fedigpakket. Tassen kan jo komme før. Å da er jeg klar.

Pakket en minibag til samboer også. Boxer, sokker, t-shorte, noen kjeks til han og en sjokolade:)

Du begynner når du er klar!! Når du først er ferdig, kan nå bare mini kofferten eller bagen stå klar på evt barnerommet..

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...