Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har falt veldig for Christine dersom det blir jente, men kunne tenke meg å hatt et navn som passer forran! Det eneste jeg har kommet på til nå er Kaia, men da føler jeg at det må bli Kaia Kristine istede for Kaia Christine om dere skjønner.. Hva synes dere er finest med Ch eller K? Eventulet noen andre forslag som passer sammen med Christine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellen Christine

Helle Christine

Jenny Christine

Leah Christine

Ida Christine

Ina Christine

Syns det er mange navn som passer foran Christine. Syns egentlig det ser finere ut å skrive det med Ch, men jeg er egentlig for å skrive navn med K istedenfor C, det uttales jo likt så det spiller egentlig ingen rolle, men det blir litt mer norskt med K.

Skrevet

Masse navn som passer foran Kristine/Christine. Jeg synes det er penest med K, men det er jo en smakssak. Ville ikke brukt Kaia, synes ikke det er noe fint med dobbeltnavn som begynner på de samme bokstavene.

Men:

Anne

Anna

Ellen

Ella

Ida

er eksempler på navn som passer med Kristine. Ville i alle fall valgt et kort to-stavelsesnavn, på en annen bokstav enn K/C. Ellers står du rimelig fritt, mye som passer!

Skrevet

Kaia Kristine synes jeg ikke var noe fint - både fordi jeg ikke liker navnet Kaia (det er et sted hvor båter legger til...), og fordi jeg synes ikke man skal ha samme forbokstav i begge navn. Hva med:

Anna Christine

Pia Christine

Milly Christine

Nina Christine

Ava Christine

Lilli Christine

Masse som passer med Christine...

Skrevet

Kaia er en skrivefeil... Skal være Kaja med j såklart =)

Skrevet

Først og fremst, Jeg mener det er penest uansett med CH.

Kaia Christine passer ikke så bra, da.

Hva med:

Thea Christine

Ida Christine

Mia Christine

Emma Christine

Sara Christine

Ingrid Christine

Hannah Christine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...