Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 har ikke startet med prevensjon etter fødselen ennå.hadde dere satset på fullamming, samt at mannen "trekker seg ut" i tidet?
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Ikke jeg, men vet om flere som er blitt gravid på den måten. Det er jo bare å prøve på den prevansjonsmetoden dersom dere er klar til å ta i mot en unge til med åpne armer :-)
Fire småtroll Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Ikke jeg, men søstera mi, to ganger.....! De ungene kom litt tidligere i forholdet enn planlagt og litt tettere enn planlagt, men var likevel velkommen. Det er ikke en metode å stole på, så er det viktig for dere å ikke bli gravid må dere finne på noe annet.
snartmammatil4 Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 jeg ble det, han er 16 mnd nå vi kommer til å fortsette å hoppe av i svingen/satse på sikre perioder,men det er bare fordi det ikke er noen krise hvis jeg blir gravid igjen. hvis du ikke vil ha fler barn så er det ikke å anbefale;)
Mammapudding Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Jepp, Leah ble til den første og siste gangen vi brukte den metoden:) En gang er nok ;-)
Mammapudding Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Vet forresten om ei som brukte den metoden før de skulle begynne å prøve på nr 2..Gutten hennes heter Linus..hun kaller ham Linus i svingen, er litt morsomt syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå