Gå til innhold

noen som har blitt gravid når man "hopper av i svingen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke startet med prevensjon etter fødselen ennå.hadde dere satset på fullamming, samt at mannen "trekker seg ut" i tidet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg, men vet om flere som er blitt gravid på den måten. Det er jo bare å prøve på den prevansjonsmetoden dersom dere er klar til å ta i mot en unge til med åpne armer :-)

Skrevet

Ikke jeg, men søstera mi, to ganger.....! De ungene kom litt tidligere i forholdet enn planlagt og litt tettere enn planlagt, men var likevel velkommen.

Det er ikke en metode å stole på, så er det viktig for dere å ikke bli gravid må dere finne på noe annet.

Skrevet

Ja, jeg!

Skrevet

Har nok det, man har ingen garanti

Skrevet

jeg ble det, han er 16 mnd nå;) vi kommer til å fortsette å hoppe av i svingen/satse på sikre perioder,men det er bare fordi det ikke er noen krise hvis jeg blir gravid igjen. hvis du ikke vil ha fler barn så er det ikke å anbefale;)

Skrevet

Jepp, Leah ble til den første og siste gangen vi brukte den metoden:) En gang er nok ;-)

Skrevet

Vet forresten om ei som brukte den metoden før de skulle begynne å prøve på nr 2..Gutten hennes heter Linus..hun kaller ham Linus i svingen, er litt morsomt syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...