Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi raser om vi legger henne ned så det ender med at vi underholder henne i stede så blir hun overtrøtt som regel og da umulig å legge... Men hun vil ikke ligge noen plass... ikke i vugga, ikke i bagen, ikke på sofan... Har ikke prøvd soverommet enda, da vi ønsker at det skal være til nattsoving:) slik at det blir et skille mellom natt og dag...

Hun sovner i bilsete under en kjøretur og i voga på gå turer men kan ikke ut å gå for hver soving... våkner foresten når vi kommer inn igjen!!

Hun er 6 uker...

Hvordan er det hjemme hos dere/var?

kan jo ikke la henen gråte når hun skal sove...

Men er det andre som har tatt i bruk soverommet for dagsoving??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bysser faktisk mini på 9 mnd i søvn på dagtid. Det tar somregel 1 minutt før han sovner da, maks,og så legger vi ham i sengen sin og han sover søtt i 1-2 timer. På kvelden sovner han av seg selv. Kunne helt sikkert vendt ham av med å bli bysset i søvn, men føler ikke behov for det, det plager meg ikke å ha det slik, synes bare det er kos jeg :-) Vet av erfaring at slikt går seg til av seg selv til slutt uansett. En så bitte liten baby som en på 6 uker synes jeg at skal få akkurat det hun trenger av kos, bæring, byssing og pupp når hun måtte trenge det. Hun blir ikke bortskjemt av den grunn og det blir ikke umulig senere heller.

Skrevet

Må noen ganger bysse Jonas i søvn på dagtid, men oftest funker det fint å legge han ned for å sove i lekegrinden.

Forøvrig sover han som en stein i vognen og i sengen på nattestid sover han stort sett godt også.

Prøvd soverom på dagsoving, men kjøpt lekegrind da vi ønsker å skille på dag og natt.

5 uker.

Skrevet

Hvor ofte sover disse små dere har på 5 og 6 uker?

Skrevet

Ja, har alltid bysset, trillet vognen, gitt pupp eller det som skal til for at småtten på 11 mnd skal sovne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...