Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jenta mi på snart 2år har i det siste fått raserianfall.kommer bare plutselig. hun blir så sinna, gjør seg helt slapp i kroppen,legger seg i bakken.merker at hver gang hun får dette anfallet så brekker hun seg også skikkelig. synes det virker som det blir verre..istad var vi ute å lekte oss, så fant vi ut at vi skulle gå inn så hun fikk ta duppen sin,men da ble hun så sinna, helt umulig, skulle bare ut igjen,hun brakk seg å denne gangen kastet hun også opp..jeg blir så bekymret, er det vanlig at det blir så ille?kva skal jeg gjøre?fortvilet:(
mizz25 Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Trassalder kalles det,mi va å sånn i den alderen,va ikke gøy å dra på senter og butikken,da måtte vi være forberedt på neste utbrudd.. :-S det går seg til etterhvert =) bare være streng å ikke vis at du blir fortvilt eller "redd" når ho bynn sånn =)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Jeg ville sjekk det. Jeg brakk meg og kastet opp som barn hvis jeg anstrengte meg, viste seg å være jernmangel
båneiverden Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Ja dette ville jeg også sjekket hos legen... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå