Gå til innhold

Snuppa min kom fire dager før termin hun:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ganske blek å sliten enda men godt å komme hjem. Tøff fødsel (syns jeg da:))men for noen fantastiske folk som jobber på St.Olavs! Så nå begynner en ny hverdag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!!

er hun stor eller??

Skrevet

3920g 51cm og hodeomkrets på 34. greit at hun kom litt før ja.vannet gikk ved midnatt og hun var ute 18.15, måtte ha hjelp med sugekopp/vakuum :)

Skrevet

oi,bra størrelse det da... :)

når startet riene da??

godt å høre positive tilbakemeldinger fra st.olavs ihvertfall...

har 30dager igjen til termin selv,så ganske spent med tanke på at de stenger ene avdelinga selv om jeg hører til vest da...

hvor lenge etter lå du inne da??barsel eller hotellet??hvor mange på rommet??

har mange spørsmål jeg visst... :P

Skrevet

vannet gikk ved midnatt og riene starta vel i tre tiden. fikk lystgass og så epidural som sikkert gjorde at det drøyde litt..men ville ikke vært foruten jeg..fikk så drypp.pressa en time før legen kom og hjalp til med vakuum, og da var et fort gjort!

Jeg lå på barsel siden jeg mista en del blod, eget rom og masse god service :)samboer bodde sammen med oss. lå til i dag så det blir vel rundt seksti timer. Men var veldig klar for å dra hjem når jeg gjorde, blir litt isolert.

Skrevet

oi...håper jeg ikke holder på så lenge... :S

kan tenke meg det er godt å komme seg hjem,ja...men hadde dere noe besøk på barsel eller??vet ikke om jeg orker noe sånt...

Skrevet

Gratulerer så mye med vesla! :-) Uff, mye slit og styr høres det ut som ja, men antar at det var verdt det!? ;-) Masse lykke til framover nå da, hadde jo vært veldig koselig om du orker å komme innom på et treff og vise fram babyen - sånn når dere har kommet dere litt og sånn... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...