Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt:

Var lei av sengekantene som aldri var faste nok til å holde seg oppe og gikk til anskaffelse av en juniordyne. Den er ganske tykk og myk. La den i senga og da gikk den akkuratt passe opp på begge sidene + opp ved hodeenden i sprinkelsenga. Perfekt! Oppå her igjen har jeg saueskinnsfellet.

Men ble litt usikker, blir dette for mye å ligge på? Tenker litt på rydden o.l? Om det blir for mykt.... Noen som har innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm hørtes nesten litt vel mykt ut ja...ikke noe særlig bra for ryggen til de små om det blir for mykt heller..

jenten min ligger bare med en madrass og en tynn overmadrass..

Skrevet

Å uff... Søren! At jeg ikke tenkte på det.....

Skrevet

men har du prøvd og sy på noen ekstra tau på den som er rundt sengen..jeg gjorde det og da holder den seg kjempe fint oppe så hun ikke ligger og dunker seg i hodet om natten...

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke at det er for mykt. For det første har du madrassen i bunn som gir grunnlaget for hardheten i sengen og for det andre er barn så lette at de ikke egentlig har så stort press på underlaget.

Så vidt jeg har sett i møbelforretninger anbefaler de jo hard madrass til tyngre personer og mykere til lette.

En annen ting er jo at i alle fall her i huset så ligger junior sikkert halve natten oppå sin egen dyne og ikke under.

Dessuten syns jeg ikke disse dynene er så allverden tykke (legger man seg på en dundyne så presses den jo helt sammen)

Skrevet

Jeg tror det går helt fint, når de er så store ligger de vel ikke akkurat bom stille på ryggen hele natten. Jeg hadde ikke brukt lammeskinnet, men det er meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...