Gå til innhold

hmmm..

monicasteen

Anbefalte innlegg

Var alene hjemme i går kveld og hadde så store planer om å få gjort unna en del ting som har stått leengee... Men nei. Når jeg hadde muligheten så sa bekkenet nei, å når det endelig ( etter en times deilig bad) virket igjen så var jeg så trøtt at jeg kunne sovnet der jeg stod.

Jeg kan ikke huske det var sånn med noen av de andre barna! Men men :) Det er jo ikke lenge igjen nå. 15 uker går jo kjempe fort. Eller... Våren har begynt og komme og kjenner jeg det rett så blir det en knall sommer fordi jeg skal vagge rundt med noen ekstra kilo og alt er varmt og ekkelt.. He he.. Høres jo kjempe positiv ut akkurat nå, men for å være helt ærlig så er jeg kjempe lei. Jeg vil bare møte babyen min, holde henne å vise henne verden. La henne bli kjent med sin storesøster og storebror. Trille stelle nattevåk... Fordi dette blir det siste barnet mitt.. Når hun er født så kanjeg ikke få flere. ikke det at jeg tenker tanken på det nå, men en blir litt vemodig av tanken.

Jeg vet i hvertfall at jeg gleder meg til å bli ferdig, slippe alle som stryker på magen. 15 uker og teller stadig!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...