Gå til innhold

Flere som har babyer som våkner tidligere fordi det er lyst om morgenen?? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det morgen mellom 05.30 og 06.00.... Og da har hun også spist 3-4 ganger. Gjeeesp

Skrevet

Ja, kjempetidlig!! Men vi har flytta han på et rom med mye mørkere gardiner, og det har gitt oss en time ekstra å sove :)

Skrevet

Her er det nå morgen mellom 06 og 07 (får et måltid mellom 04 og 05)

Var aldri eller sjelden før 07 tidligere, men nå er det hver morgen, uff.. Men har hengt opp lystett rullgardin nå, så får se om det hjelper.. Tette til alle lys hull.. hehe

Skrevet

Ja - babyen min våkner kl 07 og vil stå opp da hun. Det var ikke sånn i høst og jul når det var mørkt ute - da kunne hun sove til 12.

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaaaaa - VÅKNER MYE TIDLIGERE!!!

Skrevet

Ja, tror jammen det. må kjøpe lystette rulegardiner snart.

Men snart skal vi jo stille klokka en time fram, men det vet jo ikke den lille hehe. En time mer til oss om morgenen, da.

Skrevet

Julie våkner rundt halv 7. Da har jeg ammet 3-4 ganger på natten og skiftet bleie ca 2 ganger. Trøtt jeg... :)

Skrevet

Da har jeg lagt mini med ny rullgardin som er lystett, og gardin over.. Men er litt glippe på sidene, så nå skal det bli spennende å se =)

Skrevet

Ja, her også! Vokner mellom 0500 og 0600, en time tidligere enn vanlig :)

Syns det er veeldig tidlig... Har rullegardin, men glipper på sidene og tynne gardiner så blir for lyst.

Nye gardiner? Jatakk!

:)

Skrevet

Ja, jeg har lyse gardiner (lys blå) men vil jo gjerne ha de lyse da.. Vil ikke ha mørke gardiner på rommet hans, hehe.. Men hvis det blir like tidlig i morgen, så henger jeg opp svart teppe over neste natt.. hehe

Skrevet

Vi kjøpte rullgardin som var 20 cm bredere enn vinduet, har gardiner foran der og persienner ute, det er bekkmørkt! Gutten vår sov en time lengre etter det:)

Skrevet

Ja hun har flyttet morgenen fra 08-07-06..er litt redd for denne trenden:)

Skrevet

Ja, synes alt før 07 er tiiidlig jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...