Gå til innhold

Hvor mye husarbeid får dere gjort, dere som har nyfødte + større barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det har blitt lite vasking her hjemme siden lillemann ble født for 11 dager siden. Er ikke skitten her, for jeg støvsuger ca annenhver dag, men det blir jo ikke skikkelig rent likevel. Det blir liksom det aller nødvendigste husarbeidet når han sover på dagen (oppvaskmaskinen, klesvask, støvsuging osv) og storesøster leker. Blir kanskje mer gjort når påska er over og hun skal i barnehagen igjen. Men samtidig er det så deilig å gjøre ingenting når han først sover på dagen ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du Mei Tai eller bæresjal?? Da får du gjort kjempemasse mens babyen er våken, han sitter og koser seg inntil mamma. Og når han sover kan du slappe av og kose deg med storesøster.

Skrevet

Kjøpte bæresjal før han ble født, men har bare ikke komlet meg til å få det knytt enda. Så regner meg jeg får gjort litt mer når jeg får tatt det i bruk. Han er nemlig veldig kosen, og vil være inntil meg hele tiden. Bruker puppen som smokk og koser seg mye med den ja ;p Så nå kan jeg nesten ikke gå noen steder uten ham når han er våken. Men så er han jo bare 11 dager gammel og da =)

Skrevet

Jepp, sjal er kanksje svaret for deg :) Det er utrolig koselig.

Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten sjalet, fordi lillegutt trengte å bli bært hele tida de første månedene (jeg ville ha han inntil meg også da). Og her har vi ikke eldre søsken heller!

Skrevet

Heihei! Så kult å se deg her da! hehe.. fødte 12 du og ser jeg? =) pussig da... att overtiden vår endte samme dag, selv om overtiden min ble noe lenger.. =)Hehe=) Anyway.. Kult å se att du ikke lenger går og venter!=)

Blir ikke så mye husarbeide på meg heller.. og jeg har bare lillegutt å ta meg av.. Sambo får sin del, kan man si.. Men det får bare være.. Skittent er det ikke.. Men noe kaotisk med klær som skulle vært bretta osv osv.. Men det går seg vel til.. Barselsperioden bruker jo være noe kaotisk for mange.. Er ikke bare bare å være nybakt mor, med amming og hormoner og det som er.. Blir ekstra sliten, så man trenger ekstra hvile=)

Håper du koser deg masse med den lille, og att ventetiden var vell verdt det! =)

Det var det her.. 18 dager over (ble født på den 19ende dagen, 12.mars kl 00:28) var vell verdt å vente for den lille prinsen min. Har fått en så snill unge, griner aldri.! Til tider veldig våken og med, men aldri en sur mine.. =) Så tenker det er belønninga for 9 mnd med spying, og 18 dager på overtid!=)

Helt herlig!=)

Skrevet

Heisann =)

Så moro å se kjente fra BiM =) Jada, ble 8 dager over terminen på meg. Hadde gitt opp håpet om at han noensinne skulle komme ut, og da kom han selvfølgelig =) Fikk rier kl 06 på morgenen, og 7.25 på ettermiddagen var han ute, bare 3 timer etter vi kom til sykehuset. Var en veldig fin fødselsopplevelse =) Og en stor gutt, på 4550 gr og 53 cm. Lik sin far ;p Han er veldig snill denne karen og, men han blir så forferdelig sint dersom han ikke får mat med EN gang han vil ha det, så han har temperament allerede ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...