Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Mini på litt over 4 mnd begynte med grøt for noen uker siden...han er ennå ikke oppe i full porsjon. Før var han på do gjerne 4 ganger om dagen, men etter han begynte med grøt er det en til to ganger i uka.....bør jeg gi han malt estrakt (jeg gir han sviskepure, men det er bare 2 ts til dagen foreløpig og jeg fullammer). Jeg vet at alt er individuelt....han fiser mye, men ser ikke ut til å ha magevondt-ellers så er han en snill og grei gutt!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Ikke stress med grøten.. Min har holdt på i over en mnd, og vi er bare oppe i en halv porsjon. Det varierer veldig hvor mye de spiser, og hvor fort tilvenningen går. Din er bare litt over 4 mnd, så jeg vil tro at det vil ta litt tid før dere kommer opp i full porsjon.
Gjest Gul stjerne Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Ja, du bør gi malt, det er jo forebyggende også, bland inn ei god halv ts i grøten.
geircr Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 tror ikke det var hvor mye grøt hun siktet til, men antall ganger han går på do:) jeg ville kjørt på med litt malt. jeg gjorde det da sønnen min begynte med grøt. bare bland det ut i grøten.
månestråle32 Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 ja bruk malt! helt ufarlig og gir grøten ganske god smak
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 hei malt er kjempe bra, men på helse stasjonen sa de at jeg ikke matte gi det over lang tid pga sukkere kan skade tennene.. min fikk sin første tann når han var 4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå