Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Hva forbinder du med det ordet? Hadde en diskusjon med sambo i går om hvilke typer sex som var "kinky" og litt "uvanlig", og det kan være interessant å se hvilke grenser folk setter mellom "vanlig" og "uvanlig" sex. tror ihvertfall grensen er trekt veldig mye lengre enn for 20 år siden. Jeg personlig mener det meste er normalt. Tenker at det begynner å bli uvanlig når det er snakk om forskjellige fetisjer som man sjelden hører om, som gummisko og lusekofter, hehe...
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Ingen som har innspill til min lille debatt som jeg kommer til å fortsette sammen med sambo når han står opp??? =)
MammaMia123 Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Kinky sex er ikke noe jeg ser på som er unormalt.. Men heller noe som er ekstra dirty! F. eks sex med håndjern og sånner ting. Sånne ting som weetsex synes jeg ikke er kinky, bare utrolig ekkelt! Og unormalt.
Sjefsmegga Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Tja, lakk, pisk og håndjern og den slags er vel fortsatt kinky vil jeg tro...uvanlig er det ikke, men det trenger ikke være uvanlig for at det skal være kinky. Når folk tenner på gummistøvler, lusekofter, badehetter, tå-sniffing og andre snodigheter så går det vel mere på særhet....hehe
selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 hehehe... gummisko og lusekofter... hehe.... hehehehe
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Hehe, tror jeg skal ta på meg lusekofte og sjøstøvler i kveld, så blir nok gubben gla=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå