Gå til innhold

trenger noen råd og tips

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå funnet ut at j er gravid med nr 2, men faren vil ikke ha d. Han har hele tiden sagt at han bare vil ha 1 barn, mens j har ønsket meg flere. Han vil j skal ta abort, men j er usikker. Har egentlig aldri trodd at j skal være en av de som tar abort, men nå sitter j altså her og vurderer d. Hadde aldri tenkt tanken en gang hvis ikke han hadde sagt d, men er redd for å miste han. Er utrolig glad i han og har ikke lyst til å miste han, men vet ikke om j orker å ta abort bort uten å tenke på d hver dag resten av livet. Samtidig så hvilken rett har j til å ta fra gullet mitt gleden over å ha en pappa og å ha to foreldre som er sammen og venner. H*n begynner endelig å få litt kontakt med pappa'n sin så skal j ta ifra h*n dette bare fordi j ikke orker å ta abort. Har jo heller ikke lyst til å få et barn som j veit at egentlig er uønsket. Har ikke fått et skikkelig svar på om han forlater oss hvis j beholder d, men d er jo d j må gå ut ifra når j vet at han ikke ønsker seg et barn til

Blir litt skremt for j har gått i noen dager nå og hatt en litt likegyldig følelse til d som er i magen. D er bare en "ting" liksom, selv om j veit hva d er og veit at j har ønsket meg d i mange år... Likevel så spiller d nesten ingen rolle, j er jo heldig for j har allerede fått et barn som j elsker over alt på jord, men han og gullet betyr alt for meg og j har ikke lyst til å miste livet j lever nå. D er egentlig bare de siste to dagene at j har funnet ut at j tror j vil beholde d, men kanskje er d egoistisk når j vet hva j og gullet kan miste. J har ingen fast jobb og veit ikke hvor vi skal bo eller hvordan vi skal klare oss alene heller. Og tenker på den lille som vokser opp med å ha en pappa som ikke vil ha noe med h*n å gjøre. Faren kan vel ikke velge å bare være pappa til barnet som allerede er her og overse nr 2 totalt, eller kan han?

Veit at ingen kan si meg hva j skal gjøre, men setter utrolig pris på andres synspunkter og råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være helt ærlig: Hva slags "mann" er dette?

Hvor glad kan han være i deg og barnet deres dersom han truer med å forlate deg om du beholder barnet dere har laget???

Han høres ut som en superegoist, og jeg råder deg for alt i verden til å ikke gi etter. Jeg er dessuten sikker på at dersom han virkelig er glad i deg, vil han aldri gå ifra deg pga at du beholder barnet.

Og dersom han forlater deg, ville han uansett gjort det senere av en annen grunn. Slike menn blir jeg skikkelig sinna på...

Skrevet

For all del; behold barnet ditt. Du vil angre hver dag resten av livet.

Du sier du frarøver gullet ditt pappan sin, at han forlater dere. Hva med at du frarøver gullet den enorme gleden over en bror eller søster.

Dessuten sier jeg meg enig i hva slags mann dette må være, som truer med å forlate familien sin fordi han har laget en unge til...

Skrevet

enig med de andre her; dersom DU vil beholde, er det grunn nok til å beholde. Du kommer til å tenke på dette resten av ditt liv, så da de tankene være tanker du kan leve med; altså at du beholder det. lykke til hvert fall:)

Skrevet

Du elsker han. Elsker han så høyt at du vurderer abort. Du lurer i innlegget ditt på om han kan velge å ikke ha noe å gjøre med nr. 1 hvis du velger å beholde nr. 2 Les din egen tekst. Hvordan mann vil avvise sitt eget barn? Hva bor da i denne mannen?! Fast jobb kan skaffes. Fattigdom behøver ikke nødvendigvis være en ulykke og dessuten vil du få støtte. Det er ikke to likeverdige alternativer abort eller beholde. Han er 50 prosent skyldig i at spiren ligger i magen din. Går han så syntes jeg du skal gi han assistanse i pakkingen. Da er han en person jeg ikke unner min verste fiende. Jeg vet du sikket ikke liker svaret mitt. Men jeg må bare skrive at du KAN ikke legge skyld på egne skuldre.

Skrevet

Dessuten vil jeg få legge til at et barn ikke er uønsket fordi om det er uønsket av sin far/spermdonator. Et barn har en mor, deg som vil elske det. Ofte er det bestemødre, bestefedre, tanter, onkler, venner som vil glede seg stort til å møte denne verdensborgeren. Så ikke si at barnet ditt er uønsket.

Skrevet

Hei vil bare si takk for svar. Mye pepper på barnefaren, men j er til en viss grad enig med dere. Gjør d bare så mye vanskeligere når man er glad personen og ønsker å være sammen med han. Men tusen takk for svar likevel. Går fortsatt her og tenker, men er godt å få andres synspunkter. Tusen takk alle sammen

Skrevet

Om ikke annet, vil dette være en test på om mannen din virkelig elsker deg og vil ta seg av dere.

Dersom han skulle forlate deg av en sånn grunn, er det iallefall garantert at han ville brutt før eller siden. Høres ut som en egoist deluxe...

Skrevet

hva viss du tar abort å han om 6 mnd går fra deg uansett? da vil jeg tro du hadde angret da... ikke ta abort fordi noen andre vil det. da kommer du aldri til å klare å tilgi deg selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...