Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det truleg over for denne gong. Det vart ikkje noko sysken til go-guten vår nå heller (rekne eg med). Sette inn egg måndag for 2 veker sidan, og måtte teste heime sidan det er påske og vi ikkje får ta blodprøve før over helga. Testen var negativ. Det var 2. søskenforsøk.

Eg har eitt forsøk att, men veit ikkje om kroppen klarer meir. Var kvalm og kvidde meg for kvar einaste sprøyte denne gongen. Trur snart at det er nok påkjenning for kroppen - det virker som den har fått nok etter kvart.

Heldigvis så har vi ein frisk og rask 3-åring som held oss i aktivitet.

De andre som held på må ha lykke til. Håper det lykkest for andre sjølv om det ikkje gjer det for oss denne gong.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist. Sender over en stor trøsteklem og ønsker deg masse lykke til videre,uansett hva dere velger å gjøre.

Skrevet

Tusen takk.

Veit at eg ikkje bør klage sidan eg alt har ein god-gut, men kunne så gjerne ha tenkt at han skulle hatt eit søsken å leika med.

Det skal ikkje vera lett.

Har 2 middels bra egg på frys, men har dårleg erfaring på opptining. Det ser ut som problemet er at det fester seg ikkje.

Skrevet

Det var trist å høre, sender over en trøsteklem..

Ikke gi deg!!!

Skrevet

Uff det var trist, ønske om barn er vel like stort tenker jeg om man har noen fra før eller ikke...............

Vet om flere her inne som har blitt gravide selvom eggene ikke var tipp topp kvalitet. Men skjønner det om du føler at du trenger en pause eller evt ikke vil fortsette.

Jeg har tatt en del pauser mellom forsøkene og det har vært godt,

kropp og hode må være klar for nye forsøk tror jeg.........Du har jo uansett god tid til å bestemme deg, eggene ligger jo der.

Ønsker deg lykkt til uansett hva du gjør

Trøsteklem

Skrevet

Hei gullklomp?

Det er så trist når en har håpet og håpet...Dette er så tøft at det kan føles som et maraton.

Jeg har også hatt 2 ( siste i februar) mislykkede forsøk og ble helt utslitt. Jeg har også fått høyt blodtrykk slik at jeg har fått beskjed om å ta det med ro. Vi har utsatt forsøket noen måneder og får begynne på det siste når jeg er i bedre form.

Du må ta vare på deg selv og kos deg med gutten din. Jeg har en jente på 5 år og jeg er så utrolig glad for henne.

Hade bra:-)

Skrevet

Trøste-klem til deg.

Skrevet

Hei!

Tusen takk for trøst og tilbakemeldingar frå alle.

Det er godt å vita at det er fleire som forstår kva vi går gjennom.

Nå er mensen komen att, så eg rekner med at eg slepp å ta blodprøve i morgon (mager trøyst).

Eg kjem nok og til å venta ei stund før eg køyrer siste forsøk (vi har bestemt oss for at 3 forsøk er nok for å få søsken). Må prøve å finne att roen i kroppen først. - Og så må eg kanskje til å sjekke stoffskifte att. Veit at eg tidlegare har hatt litt lågt stoffskifte, så eg får vel prøva med ekstra jod ei stund. Uansett så vert det ikkje meir forsøk på meg før sommaren. Det orker eg bare ikkje.

Eg beundrar alle dykk som står på forsøk etter forsøk utan å gje opp. De må ha lykke til vidare.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...