Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har laget en vane med at min sovner ved puppen den første luren, og tenkte åavvenne med det. Den andre lengre luren tar han ute i vogna.
Dunder Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Overalt! Snuppa mi tar av og til formiddagsluren på sofaen (ja, jeg har en sikkerhetsordning med puter og greier som gjør at hun ikke kan falle ut så vær så snill og ikke komme med kommentarer om at det er farlig å sove på sofaen for da tror jeg at jeg blir gal). Ettermiddagsluren er ofte i vogna for hun sovner ofte på trilletur og så tar jeg bare med vognbagen inn og lar henne sove der (og ja jeg åpner bagen slik at hu ikke skal svette ihjel så vær så snill og ikke holde langt foredrag for meg om babyer og regulering av kroppstemperatur for da tror jeg at jeg blir gal).
petite fleur Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Ha ha ha;-) Er du gal, kvinnemenneske, du kan ikke la ungen ligge på sofaen og ungen svetter ihjel i vognbagen!!!!! Enkelte skulle bare ikke hatt barn!!! Hi hi....Sånn, nå kan du bli gal ;-D Gutten min sover ute i vogna på verandaen hver lur, unntatt når vi triller tur da. Og da tar jeg vogna inn og åpner bagen ;-)
Fire småtroll Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Hun sover to ganger om dagen, en gang ute i vogna og en gang inne i senga si. Noen ganger trenger hun en tredje liten lur på ettermiddagen, da legger jeg henne også i senga hennes.
Legekjærringa Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 på balkongen i vognbagen med en goood lun voksipose. Eneste måten han sover på dagtid. Han har skjønt det; på med lua, ned i posen, ut på balkongen....sovner innen 5 min.
mamman til to gutter Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 I begynnelsen sov han overalt, bortsett fra i senga si:-) Litt på magen min eller sambo sin, litt i en slags "koseseng" vi har hatt i stua, litt i sofaen, vogne el. Nå sover han best hvis han får sove i vogna si, så nå sover han der enten i gangen eller helst ute, men når det er -10 som nå, orker jeg ikke å kle på han masse klær mens han sutrer for at han skal sove ute ca30min som han ofte gjør første luren, så da sover han i gangen. Den andre luren sover han oftest ute hvis ikke det er veldig kaldt eller surt vær.
Snupi27 Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 da emilie var nyfødt sov hun på sofaen og i kurven sin (kurven om natta oxo). da hun ble større sov hun i vogna si om dagen og og sengen om natta. vi måtte stå å vugge henne i søvn i vogna til hun sovnet fram til hun var ca 4 mnd. da gadd vi ikke det mer så hun måtte sovne på egenhånd i vognen noe som gikk over alle forventninger! nå er hun 8 mnd og sover fortsatt i vogn om dagen og seng om natten
månestråle32 Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Snuppis(8 mnd nå) har uten unntak sovet ute i vogna si på alle lurer hun skal ha bortsett fra natta. På natta er det senga hennes som gjelder. Vi prøvde helt i starten å legge henne i en søt vogge i stua vi lånte av svigers, men det var 3 ganger og så nektet hun det! Altfor varmt for henne der Vi har hatt veeeeldig stor glede av at snuppis vet veldig klart forskjell på dag- og nattsoving + at hun er ei varm jente som liker frisk og kjølig luft
mizz25 Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Enten på trilleturer,eller inne i vognbagen UTEN uteklær på selvfølgeli.. hihi =)))
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 På armen min ved puppen, i vogna når vi triller eller i vognbagen oppi sofan!
brummemamma- Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 Best i vognen ute, hjemme sover han i sengen også på dagen- men vet godt forskjell på dag og natt likevel. Han er 3 måneder.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #14 Skrevet 23. mars 2008 Lillemor (9mnd) sover nå første luren i senga si og andre luren i vogna. Har variert både inne og ute før. En stund ville hun bare sove inne, mens en annen periode var det bare i vogna som gjaldt. Inne kan hun sove opp til 2 timer, i vogna sjelden mer enn en halvtime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå